دانلود فیلم خوک khook

دانلود فیلم خوک

دانلود فیلم ایرانی خوک کیفیت Full HD 1080p , 720p , 480p + تیزر فیلم قرار گرفت.

نام فیلم : خوک

نویسنده : مانی حقیقی

موضوع (ژانر) : کمدی ، اجتماعی

سال تولید : 1396

محصول کشور : ایران

مدت زمان : 108 دقیقه

کارگردان : مانی حقیقی              دانلود فیلم خوک

بازیگران : لیلا حاتمی ، سیامک انصاری ، پریناز ایزدیار ، حسن معجونی ، علی مصفا ، لیلی رشیدی

علی باقری ، آیناز آذرهوش ، مینا جعفرزاده، سهیلا رضوی ، رضا یزدانی ، بیوک میرزایی

به خلاصه داستان فیلم خوک بپردازیم:

خلاصه داستان : فیلم سینمایی خوک ، حسن (با بازی حسن معجونی) خشمگین است. او مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده. ستاره‌ی محبوبش ( لیلا حاتمی) می‌خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند.

همسرش ( لیلی رشیدی) دیگر عاشقش نیست. دخترش( آیناز آذرهوش) بزرگ شده و دیگر مستقل است. مادرش (مینا جعفرزاده) پیر شده و کم‌کم حافظه خود را از دست داده. مزاحم جذابی او را هر جا می‌رود تعقیب می‌کند. از همه بدتر، قاتلی در سطح شهر مشغول کشتن کارگردانان سینمای ایران است، اما حسن را نادیده گرفته. حسن رنجیده است: آیا او مهمترین فیلمساز این شهر نیست؟ پس چرا قاتل تحویلش نمی‌گیرد؟ وقتی در شبکه‌های اجتماعی تهمت عجیبی به حسن زده می‌شود، او ناچار می‌شود برای اعاده حیثیتش نقشه‌ی هوشمندانه‌ای بکشد…

نگاه کوتاه:

حسن معجونی نقش اصلی این فیلم را بازی میکند و فیلم خوک فیلم کمدی بسیار جذابی است، که بینندگان زیادی را جذب کرده است. دانلود فیلم خوک دلیلی اسمی که انتخاب کرده است هنوز معلوم نیست، ولی با این اسم شاید فیلم را توقیف کنند. مانی حقیقی بعد از پنجاه کیلو آلبالو فیلم خوک دومین فیلم کمدی است که میسازد و موضوع متفاوتی دارد.

دانلود سریال مانکن قسمت بیست و پنجم 25
مشاهده

⇓دانلود فیلم خوک khook⇓

دانلود download

مصرف اینترنت برای دانلود قانونی، نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند.

[دانلود نسخه 480p با حجم 672.47 مگابایت – 3.000 تومان]   ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 720p با حجم 999.82 مگابایت – 3.200 تومان]   ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 1080p با حجم 1.57 مگابایت  – 3.500  تومان]   ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 3.71 گیگابایت – 4.000 تومان] ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه BLURAY با حجم (بزودی) گیگابایت – —– تومان]  ⇐ دانلود از سرور 2

دانلود تمامی کیفیت های فیلم خوک – 5.000تومان ⇐ دانلود از سرور 2

بازدید ایده فیلم و سریال

جوایز و افتخارات:

فیلمی پرافتخار در جشنواره های خارجی
بهترین فیلم شصت و هشتمین دوره جشنواره فیلم برلین
بهترین فیلم سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم سیاتل
بهترین فیلم هجدهمین دوره جشنواره فیلم‌های فانتزی نوشاتل
بهترین فیلم از نگاه تماشاگران چهل و هفتمین دوره جشنواره فیلم مستقل سینمای نو مونترآل

شرکت حقوق دارای حق پخش : تصویر گستر پاسارگاد

نام انگلیسی فیلم : pig                    دانلود فیلم خوک                   برای مشاهده تیزر فیلم خوک به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.

دانلود فیلم خوک با کیفیت عالی

دانلود سینمایی خوک

⇓ دیدن تصاویر بیشتر ⇓

معرفی فیلم خوک:

خوک فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مانی حقیقی محصول سال 1396 است. لیلا حاتمی و علی مصفا برای اولین بار با بازی در خوک، حضور در یک اثر کمدی را تجربه کرده‌اند. فیلمبرداری خوک از شهریور 1396 آغاز و در آذرماه به پایان رسید. دانلود فیلم خوک، خوک پس از چهار مرتبه نامزدی در بخش بهترین فیلم جشنواره‌های بین‌المللی سرانجام توانست 3 تندیس شایستگی بهترین چهره پردازی، بهترین طراحی لباس و بهترین موسیقی متن را در بیستمین دوره جشن خانه سینمای ایران از آنِ خود کند. همچنین مانی حقیقی روز ششم مهرماه 1397 موفق شد جوایز بهترین فیلم و جایزه ویژه هیئت داوران را برای فیلم خوک به ترتیب از هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم گرولاند و سیزدهمین دوره جشنواره اروپایی فیلم‌های فانتزی استراسبورگ دریافت کند. همچنین حسن معجونی نیز در روز 22 مهرماه 1397 جایزه بهترین بازیگر مرد از پنجاه و یکمین دوره جشنواره فیلم‌های فانتزی کاتالونیا سیتخس از آنِ خود کرد.

دانلود سریال مانکن قسمت پانزدهم 15
مشاهده

سایر عوامل تولید:

تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: مانی حقیقی، سرمایه گذار: سید محمد امامی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، طراح لباس: نگار نعمتی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، تدوین: میثم مولایی، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، صدابردار: داریوش صادق پور، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، جلوه های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، عکاس: عباس کوثری، محصول: شرکت تصویر گستر پاسارگاد.

تحلیل و نظر ها در مورد فیلم خوک:

دیمتریوس متیو منتقد اسکرین دیلی : مانی حقیقی دو سال پس از «اژدها وارد می‌شود!» بار دیگر با ترکیبی جسورانه و چالش‌برانگیز به رقابت در جشنواره برلین پا گذاشته‌است؛ و البته مایه اندکی شگفتی است که چرا در آخر نام این فیلم علامت تعجب به چشم نمی‌خورد.  دانلود فیلم خوک فیلم مانی حقیقی طنز اجتماعی است که چیزهای بسیاری برای لذت بردن به تماشاگر عرضه می‌کند. آنیا سیلیگر : این فیلم می‌خواهد به هر قیمتی که شده کمدی باشد و موفق هم می‌شود. مانی حقیقی فیلمسازی که فلسفه خوانده و در تهران زندگی می‌کند در زمینهٔ ابسورد متخصص است.

شما نمی‌توانید این فیلم را تماشا کنید مگر آن که در نگاه ثانویه به کشور و شرایطی بیندیشد که فیلم در آن ساخته شده‌است. کلودیا شولمریخ : این فیلم یک سمفونی سرخ رنگ است. آغازی دارد که سخت می‌شود باور کرد در ایران فیلمبرداری شده باشد. موقعی که فیلم را تماشا می‌کردیم، بارها و بارها به یاد «شوندرومان» افتادم؛ اثری که بودو کیرشهوف نویسنده فرانکفورتی در قالب ادبیات مبتذل دربارهٔ عشق، جنایت و خشونت نوشته‌است. این فیلم سینمایی جاندار مانی حقیقی هم تقریباً چنین حال و هوایی دارد. وبسایت Outnow : «خوک» از یک جهت مطالعه‌ای است دربارهٔ تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر جامعه ما، اما فیلم

دانلود سریال رالی ایرانی 2 (قسمت نوزدهم 19)
مشاهده

مانی حقیقی در عین حال نقدی است بر سانسور در کشور خودش و هم‌زمان روح یک هنرمند عمیقاً تحقیر شده و پر از شور و خودخواهی را به تصویر می‌کشد.( دانلود فیلم خوک) فیلمی کاملاً رنگارنگ همراه با پیچش‌هایی غافلگیرکننده در داستان و طنز سیاه که البته همیشه به طرز ناآگاهانه‌ای نقادانه است. ( بازدید ایده )

درباره نویسنده و کارگردان فیلم بدانیم:

مانی حقیقی نویسنده و کارگردان فیلم‌های کنعان، آبادان، کارگران مشغول کارند و پذیرایی ساده، ۵۰ کیلو آلبالو، اژدها وارد می‌شود! است. وی هم‌چنین از نویسندگان فیلم چهارشنبه‌سوری، ساختهٔ اصغر فرهادی بوده و در فیلم دیگر او دربارهٔ الی نیز به ایفای نقش پرداخته است. در فیلم «آسمان محبوب» داریوش مهرجویی و «ورود آقایان ممنوع» ساخته رامبد جوان نیز ایفای نقش کرده است. دانلود فیلم خوک بازیگران: حسن معجونی، لیلا حاتمی، پریناز ایزدیار، لیلی رشیدی، مینا جعفرزاده، آینا آذرهوش، علی مصفا، سهیلا رضوی، سیامک انصاری، علی باقری، پیمان معادی، مهناز افشار، صابر ابر، ویشکا آسایش و…  دانلود فیلم سینمایی خوک Pig 2018

Danlod Film Khook, Download Pig 2018 Movie