دانلود سینمایی سرکوب sarkob

دانلود فیلم سرکوب

دانلود فیلم ایرانی سرکوب با کیفیت عالی 1080p Full HD

کارگردان: رضا گوران

ژانر: اجتماعی، خانوادگی

سال تولید: 1397

تاریخ انتشار: 1398

مدت زمان: 93 دقیقه

نوع: سینمایی دانلود فیلم سرکوب

مخاطب: خانواده

کیفیت: WEB-DL

فرمت: MP4

حجم: متفاوت

تهیه کننده: حبیب اسماعیلی

بازیگران: باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه، رویا افشار، جمشید هاشم‌پور و…

کمی درباره خلاصه داستان بدانیم:

خلاصه داستان: فیلم داستان یک روز از یک خانواده را به تصویر کشده است. مادر خانواده (رویا افشار) به دلیل مشکل آلزایمر تحت مراقبت توسط یک پرستار (باران کوثری) است.

پدر خانواده همواره به آزار و اذیت جسمی و روحی مادر و سه دختر می‌پرداخته و مدتی است که از خانه رفته‌است. دختر بزرگتر (الهام کردا) یک فرزند مبتلا به اوتیسم دارد. دختر وسط (سارا بهرامی) مدتی است با یک مرد دوست شده‌است که بعد از چند هفته متوجه می‌شود که این مرد همانند پدرش به آزار و اذیت جسمی و روحی وی می‌پردازد. دختر کوچکتر (پردیس احمدیه) یک دختر دانشجو می‌باشد که کودکی پر تنشی را به همراه پدرش گذرانده‌است. در فیلم، شاهد شنیدن خبر مرگ پدر خانواده می‌باشیم اما هیچ‌یک از اعضای خانواده حاضر به رفتن برای شناسایی جسد نمی‌باشند… دانلود فیلم سرکوب

بیشتر درباره فیلم بدانیم:

درباره فیلم: سرکوب اولین اثر سینمایی رضا گوران، کارگردان مشهور تئاتر است که پس از کارگردانانی مثل علی رفیعی و حمید امجد، طبع خود را در سینما هم آزمود. این فیلم در مرداد امسال به روی پرده سینما های ایران رفت و به فروشی نزدیک به ۹۸۰٬۶۵۲٬۰۰۰ تومان رسید اکنون پس از گذشت چند ماه از اکران بزودی از طریق موسسه هنر اول وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

دانلود فیلم سد معبر blockage
مشاهده

دانلود فیلم آستیگمات

دانلود download

مصرف اینترنت برای دانلود قانونی، نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند.

[دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم 619.56 مگابایت – ۴٫۰۰۰ تومان] دانلود از سرور ۲

[دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم 972.12 مگابایت – ۴٫۵۰۰ تومان]  ⇐ دانلود از سرور ۲

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم 1.72 مگابایت – ۵٫۰۰۰ تومان]    ⇐ دانلود از سرور ۲

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم 2.36 گیگابایت – ۶٫۰۰۰ تومان]دانلود از سرور ۲

[دانلود نسخه BLURAY با حجم 4.72 گیگابایت – ۷٫۰۰۰ تومان]    ⇐ دانلود از سرور ۲

دانلود تمامی کیفیت های دانلود فیلم سرکوب – ۱۰٫۰۰۰توماندانلود از سرور ۲

دانلود فیلم سرکوب

دانلود فیلم سینمایی سرکوب

سینمایی سرکوب

معرفی و بررسی فیلم سرکوب:

فیلم سینمایی سرکوب به‌کارگردانی رضا گوران در یک سال پیش یعنی سال 1397 در ژانر درام تولید شده است. در این فیلم عموم مردم سرکوب را اثری متوسط اما مفید برای تماشا ارزیابی می‌کنند. جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سرکوب این فیلم را، به‌عنوان محصول کشور ایران تهیه کرده است. سرکوب در تاریخ 1398/05/02 پخش خود را توسط پخش‌کننده رسانه فیلمسازان مولود در سینما آغاز کرد. در آن روزها سرکوب توانست آمار فروش 960،652،000 تومان را به ثبت برساند.

بازیگران فیلم سرکوب:

بازیگران سینمایی سرکوب چه کسانی هستند؟ در سرکوب بازیگرانی چون باران کوثری، پردیس احمدیه، رویا افشاری‌نسب، سارا بهرامی، الهام کردا، و جمشید هاشم‌پور به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم سرکوب حدود 6 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان سرکوب را یک اثر کم‌بازیگر و با تعداد شخصیت‌های داستانی کم عنوان کرد. متوسط سن بازیگران این فیلم حدودا، چهل و شش سال است که نشان می‌دهد بازیگران سرکوب عمدتا از میانسالان هستند. دانلود فیلم سرکوب

دانلود فیلم تهران 1500
مشاهده

داستان فیلم سرکوب:

از محتوا و داستان فیلم سرکوب چقدر اطلاع دارید؟

فیلم‌نامه سرکوب توسط رضا گوران نوشته شده است. در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان سرکوب منتشر شده است، می‌خوانیم: «یه کاری کرد وفاداری بشه عادت همه‌مون حالا همه‌مون وفاداریم اما اونی که بهش وفاداریم خیلی وقته که مرده …»

فیلم سرکوب و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران:

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم سرکوب نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم سرکوب به طور متوسط فعالیت سی و شش ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم سرکوب یکی از چهار اثر شاخص پردیس احمدیه در بازیگری محسوب می‌شود.

همچنین رضا گوران کارگردان سرکوب اولین همکاری خود با بازیگرانی چون باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه، رویا افشاری‌نسب و جمشید هاشم‌پور را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران سرکوب نیز یازده همکاریِ اول رخ داده، به‌ عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از شش بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 11 همکاری برای اولین‌ بار در سرکوب رخ داده است. مانند: باران کوثری و سارا بهرامی، باران کوثری و رویا افشاری‌نسب، باران کوثری و جمشید هاشم‌پور، سارا بهرامی و پردیس احمدیه، سارا بهرامی و رویا افشاری‌نسب. (بازدید ایده)

دانلود فیلم سینمایی سرکوب

سینمایی سرکوب

عوامل فیلم سرکوب:

اگر از تصویربرداری فیلم سرکوب خوشتان آمده، بهتر است بدانید مدیر فیلمبرداری آن علی تبریزی بوده است. اگر صدای سرکوب به‌ گوشتان نشسته و یا از آن ناراضی هستید، شما را با صدابردار فیلم سرکوب یعنی امین میرشکاری آشنا می‌کنیم. دانلود فیلم سرکوب سید مهدی موسوی طراحی صحنه فیلم سرکوب را انجام نموده و ملودی اسماعیلی طراحی لباس این فیلم را انجام داده است. عباس عباسی چهره‌پردازی یا طراحی گریم فیلم را برعهده داشت. موسیقی متن فیلم سرکوب اثر آرش گوران است. در مجموع بیش از 15 نفر در تولید فیلم سرکوب نقش داشته‌اند.

دانلود فیلم خرگیوش
مشاهده

سایر عوامل تولید و ساخت به ترتیب :

  • کارگردان:رضا گوران
  • تهیه کننده: حبیب اسماعیلی
  • نویسنده: رضا گوران
  • مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی
  • طراح صحنه: سید مهدی موسوی
  • طراح لباس: ملودی اسماعیلی
  • طراح گریم: عباس عباسی
  • مدیر صدابرداری: امین میرشکاری
  • مدیرتولید: رضا نوروزی
  • موسیقی: آرش گوران
  • سرمایه گذار: محمدصادق رنجکشان (دانلود فیلم سرکوب)