حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع مردم شهر اقبالیه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یک گنجینه عظیم است و ما اگر می خواهیم این مشکلات امروز را برطرف کنیم باید به این گنجینه مراجعه نماییم.

وی بیان کرد: ما در دفاع مقدس تنها بودیم در مقابل استکبار جهانی، ما با اتکا به نصرت و یاری الهی و با رهبری امام راحل و حضور مردم موفق شدیم به جهان فائق شویم.

معبودی خاطرنشان کرد: همان گونه که در زمان دفاع مقدس مردم و دولت مردان با آمدن در صحنه و مقاومت و ایستادگی به پیروزی دست یافتند امروزه نیز در جنگ روانی و اقتصادی دولت باید با تدبیر انسان‌های شایسته را انتخاب کند و امیدش را از غرب قطع کند تا بتوانیم از وضعیت اقتصادی به وجود آمده گذر کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: دولت باید اقتدار خود را ثابت کند و فرمان اقتصاد را به دست گیرد و نگرانی‌های ایجاد شده را از بین ببرد و از زیر مسئولیت شانه خالی نکند.

معبودی ادامه داد: مردم نیز در این شرایط سخت وظیفه دارند به هم کمک کنند و صبر و تحمل داشته باشند و با احتکار و هجوم به خرید کالا به این وضعیت دامن نزنند.

تجلیل از سربازان نمونه

مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، در مراسم تجلیل از سربازان نمونه به ویژگی‌های یک سرباز نمونه اشاره داشت و بیان کرد: رعایت نظم، انضباط، اصول دینی و مذهبی، شرکت در نمازهای جماعات و حضور فعال در امور فرهنگی و ورزشی از مهم‌ترین این ویژگی‌هایی است که این سربازان نمونه در طول مدت خدمت خویش داشتند.

معاون وزیر راه در یاسوج: ۳۰۰ نیروی جدید در ادارت راه و شهرسازی به‌ کار گرفته می‌شود
مشاهده

وی خاطرنشان کرد: جوانان نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشرفت جامعه دارند و باید از خدمت سربازی به عنوان فرصتی در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای خود برای ورود به زندگی اجتماعی بهره ببرند.

معروفی گفت: سربازان سپاه باید از امکانات فرهنگی، آموزشی و مشاوره‌ای که به صورت رایگان در اختیارشان قرار داده شده است کمال استفاده را ببرند.