مسئولان و مردم در حفظ و گسترش سنت وقف در کردستان تلاش کنند

آئین تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مریوان پیش‌از ظهر امروز با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان و سرپرست فرمانداری شهرستان مریوان در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: شناسایی موقوفات، دفاع از حقوق موقوفات و همکاری با سایر نهادها و ارگان‌های ذیربط از اولویت‌های اوقاف کردستان است.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی با بیان اینکه یکی از راه‌های استمرار نیکوکاری و کمک به هم‌نوع، سنت حسنه «وقف» است و مادامیکه آن موقوفه یا موقوفات باقی باشد، نام صاحب وقف نیز جاودانه است، افزود: خیرین اموال و داشته‌های خود را در راه جلب رضایت خداوند متعال و در راستای رفع نیاز جامعه بخشیده‌اند، بنابراین باید مسئولان و مردم در حفظ و گسترش سنت وقف کوشا باشند.

وی گفت: برنامه‌ریزی و نظارت بر امر عقد قرارداد و تفاهم‌ها و ارائه مشاوره حقوقی از جمله وظایفی است که نقش اساسی در افزایش میزان بهره‌وری از موقوفات دارد و باید رئیس جدید اوقاف مریوان به آن توجه کند.

براساس این گزارش؛ در این مراسم از زحمات 9 سال و 31 روزه سیروان محقق رئیس سابق اوقاف مریوان قدردانی و “فردین علیزاده” به عنوان رئیس جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان مریوان معرفی شد.

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال: استرالیا نباید قهرمان ۳ دوره آسیا را دست کم بگیرد
مشاهده