فیلم لاتاری

دانلود فیلم لاتاری با کیفیت Full HD

دانلود فیلم سینمایی لاتاری با لینک مستقیم

نوع فیلم:سینمایی

نام فیلم: لاتاری

ژانر (موضوع): اجتماعی

زبان: فارسی

سال انتشار: 1396

محصول کشور: ایران

کارگردان : محمد حسین مهدویان

مخاطب:بزرگسال

بازیگران: ساعد سهیلی ، زیبا کرمعلی، هادی حجازی فر، جواد عزتی، حمید فرخ نژاد، نادر سلیمانی، مهدی زمین پرداز، علیرضا استادی، مهسا باقری و…

کمی درباره خلاصه داستان فیلم لاتاری بدانیم :

خلاصه داستان فیلم سینمایی لاتاری:امیرعلی و نوشین دو جوان بیست و یک ساله قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده ها چندان موافق نیستند. آن‌ها صبر پیشه کردند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب کنند. آن دو یکسری رویای مشترک دارند. برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا.

سایر عوامل:
بازیگردان: ابراهیم امینی، مدیر تولید: کامران حجازی، مجری طرح: امیر بنان، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی، مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم، طراح گریم: شهرام خلج، برنامه ریز: محمدرضا کشمیری، دستیار اول فیلمبردار: مهران ممدوح، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جانشین تولید: مسعود زمانی، مدیر تدارکات: محمداسماعیل کلبی آبادی، جلوه های ویژه کامپیوتری: سینا قویدل، مشاور رسانه‌ای: میلاد نجفی.

⇓ دانلود فیلم لاتاری

مصرف اینترنت برای دانلود قانونی این فیلم نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند.

دانلود download

[دانلود نسخه 480p با حجم 511 مگابایت – 2.000 تومان]

[دانلود نسخه 720p با حجم 1.11 گیگابایت – 2.500 تومان]

[دانلود نسخه 1080p با حجم 1.83 گیگابایت – 3.000 تومان]

[دانلود نسخه 1080p HQ با حجم2.38 گیگابایت – 3.500 تومان]

دانلود تمامی کیفیت های فیلم سینمایی لاتاری -5.000تومان

سایر اطلاعات فیلم لاتاری :

تهیه کننده :سید محمود رضوی

دانلود فیلم پارادایس با کیفیت Full HD
مشاهده

نویسندگان : ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان

دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول

زمان فیلم : 114 دقیقه

دانلود فیلم سینمایی لاتاری

برای دانلود فیلم های جذاب و جدید دیگر اینجا کلیک کنید .

معرفی فیلم لاتاری:

لاتاری فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان ، نویسندگی ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال 1396 است. این فیلم به سبک اجتماعی-عاشقانه (درام-رمانتیک) و در فضای حماسی و تلخ؛ به زبان فارسی می‌باشد. فیلمبرداری این فیلم در کشورهای ایران، امارات متحده عربی و قطر در مدت چهار ماه به طول انجامید. همچنین لاتاری به موضوع قاچاق دختران ایرانی به کشور های حاشیه خلیج فارس میپردازد.

این فیلم در تاریخ 23 اسفند 1396 در سینماهای ایران اکران شده‌است؛ و پرمخاطب‌ترین فیلم سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر است. لاتاری اکنون دومین فیلم پرفروش غیرکمدی در تاریخ سینمای ایران پس از فروشنده و پر مخاطب‌ترین فیلم اکران نوروزی ۱۳۹۷ می‌باشد. این فیلم به دلیل موضوع خاصی که دارد ماه‌ها در انتظار گرفتن پروانه ساخت بود. پس از پخش نسخهٔ نمایش خانگی لاتاری، این فیلم عنوان پر فروش‌ترین فیلم شبکه نمایش خانگی سال 1397 و همچنین به عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم تاریخ جشنواره فیلم فجر دست یافت.

کارگردان :

محمدحسین مهدویان : مستند ساز جوان ایرانی که در سال 1391 با ساخت فیلمی نیمه مستند به نام « آخرین روزهای زمستان » درباره زندگی شهید باقری توانست توجهات زیادی را به خود جلب نماید و سپس در سال 1394 با بکارگیری همان فرمول فیلمسازی، « ایستاده در غبار » را روانه سینماها کرد که موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم از جشنواره فیلم فجر شد. و پس از آن « ماجرای نیمروز » را درباره گروهک منافقین روانه سینما کرد. « لاتاری » اولین ساخته اجتماعی مهدویان محسوب می شود.

دانلود سریال رالی ایرانی 2 (قسمت ششم 6)
مشاهده

بیوگرافی :

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی:

ساعد سهیلی(متولد30 بهمن 1366) فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است. او یک برادر به نام سینا (بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی) و دو خواهر به نام‌های سارا (بازیگر ایرانی) و صبا (بازیگر تئاتر و سینمای ایرانی) دارد که هر سه نفر در حوزه سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارند. وی معروف‌ترین عضو خانوادهٔ سهیلی است.

ساعد سهیلی کار هنری خود را در ۱۴ سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه، به کارگردانی سعید سهیلی آغاز کرد. همچنین فیلم‌بردار پشت صحنه در برخی از کارهای پدرش بوده‌است. ساعد سهیلی کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد را دارد.گلوریا هاردی بازیگر فرانسوی (در نقش رها/آزاده) سریال کیمیا، همسر ساعد سهیلی است.

 

زیبا کرمعلی:

متولد 12 آذر 1375 در کرج ،دانشجوی سال آخر لیسانس رشته سینما از دانشگاه هنر تهران می باشد، او در کنکور سراسری رتبه 8 کشور و 2 منطقه را آورده بود، اولین تجربه او با بازی در فیلم لاتاری با ژانر اجتماعی در سینما شروع شد.او یک برادر نیز کوچکتر از خود نیز دارد.

در سال 95 عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنر حضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضوم ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند.محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از خانوم کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کند به این صورت او بعنوان بازیگر در فیلم لاتاری بدون هیچ تجربه ای بازی می کند.زیبا کرمعلی 22 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

 

راهنمای کیفیت‌ها :

کیفیت HQ_1080p: مناسب برای تماشا در نمایشگر LCD
کیفیت 1080p: مناسب برای تماشا در رایانه شخصی و تلویزیون
کیفیت 720p: مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت
کیفیت 480p: مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل

دانلود فیلم تگزاس 2 با کیفیت Full HD
مشاهده