تم تولد دخترانه پرنسسی

تولد دختر کوچولوی شما نزدیک است و به دنبال آماده کردن وسایل تولد هستید؟ یکی از محبوب ترین تم‌­های جشن تولد دخترانه، پرنسس های دیزنی هستند. برای تهیه­ این تم تولد دخترانه­ محبوب، می­توانید از تصاویر یکی از شخصیت‌های دیزنی یا تمام آن­ها برای آراستن وسایل تولد استفاده کنید. برای آماده سازی یک تم تولد دخترانه زیبا احتیاج به تهیه فهرستی از لوازم مورد نیاز خود مانند کیک، کوکی، کاپ کیک، کلاه، تزئینات و هدیه­‌های تولد، دارید. به منظور آشنایی با روش­هایی برای آماده سازی این تم تولد در ادامه با ما همراه شوید.

کدام پرنسس دیزنی را برای تم تولد دخترانه انتخاب کنیم؟

آماده کردن یک تم تولد دخترانه شاد و زیبا با طرح­‌های مورد علاقه­‌ی فرزند شما آنقدرها هم هزینه بر نیست و احتیاج به صرف هزینه خیلی زیادی ندارد. برای انجام این کار ابتدا طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید، این طرح می‌­تواند یکی از پرنسس‌­ها و یا تمام پرنسس‌های زیبای دیزنی باشد.

تم تولد پرنسسی

برای انتخاب تم جشن تولد با کودک مشورت کنید

هر چند سال یک‌بار به تعداد پرنسس­‌های شرکت انیمیشن سازی دیزنی افزوده می­‌شود و تعدد این پرنسس­‌های زیبا انتخاب شما را کمی دشوار می­کند. برای انتخاب پرنسس مورد نظرتان با کودک خود مشورت کنید، این که او طرفدار کدام پرنسس­ دیزنی است مهم­ترین عامل در انتخاب تم تولد دخترانه شماست. شما می‌­توانید از سفید برفی و هفت کوتوله­، سیندرلا، پری دریایی، زیبای خفته­ و انیمیشن دیو و دلبر استفاده کنید برای مادران جوان هم نوستالژی می‌شوند. راپانزل در انیمیشن پیچیده، مریدای انیمیشن شجاع و خواهران زیبای انیمیشن یخ­زده که پرنسس­‌های جدیدتر دیزنی هستند، برای کودکان جذاب‌ترند. علاوه بر این می‌­توانید تم تولد دخترانه‌­تان را با توجه به ظاهر و شخصیت دختر کوچولویتان انتخاب کنید؛ برای مثال اگر رنگ آبی، رنگ مورد علاقه اوست از تم کارتون یخ‌­زده و لباس­‌ها و لوازم السا و آنا به عنوان تم تولد پرنسسی استفاده کنید، اگر دخترکوچولوی شما موی بلندی دارد، لوازم و لباس­‌های راپانزل را برای او انتخاب کنید. حالا باید طرح دلخواه خود را بر روی لوازم و تنقلات تولد پیاده سازی کنید.

کیک برای تم تولد پرنسس­های دیزنی

تهیه­ کیکی با تم تولد پرنسس‌­های دیزنی در منزل برای کسانی که مهارت­ زیادی در پخت و تزئین کیک ندارند، کمی مشکل است. پس می‌­توانید تصویر مربوط به کیک مورد نظر خود را طراحی کرده و پخت و آماده­سازی آن را به قنادی بسپارید؛ اما چنانچه همچنان به تهیه کیک تولد با تم پرنسس‌­های دیزنی در منزل اصرار دارید می‌­توانید از طرح­‌های ساده‌­تری برای این کار استفاده کرده و با خامه­‌هایی به رنگ­‌های صورتی یا آبی روشن آن را تزئین کنید.

کلاه و تل برای تم تولد پرنسس‌­های دیزنی

کلاه تولد و تل­‌های دخترانه فانتزی از لوازم جدا نشدنی تم تولد هستند. برای تهیه­ این کلاه­‌ها می­‌توانید مقواهای نازکی را به شکل مستطیل بریده و مانند قیف بپیچید، مقواها را به کمک چسب کاغذ یا منگنه بچسبانید. حالا می­‌توانید تصویر مورد نظر خود را پرینت گرفته و بر روی کلاه بچسبانید. علاوه بر این می‌­توانید تصویر موردنظرتان برای تم تولد دخترانه را از قبل بر روی مقوا چاپ کرده و با آن کلاه تولد بسازید. برای تهیه­‌ی تل، می­‌توانید تل­‌های ساده و باریک رنگی تهیه کرده، طرح موردنظرتان را بر روی مقوا چاپ کنید و بر روی تل بچسبانید.

کلاه تم تولد پرنسس

لباس مهمانی جشن تولد تم دخترانه

برای آماده کردن یک تم تولد دخترانه تمام عیار، لباس­‌های پرنسس‌­­های دیزنی را برای دخترکوچولوی خود تهیه کرده یا بدوزید. اگر دختر کوچولوی شما رنگ زرد را دوست دارد لباس­های بل در انیمیشن دیو و دلبر برای او مناسب است و اگر رنگ صورتی را دوست دارد می‌توانید لباس­‌های زیبای خفته را برای او آماده کنید؛ علاوه بر این استفاده از لباس‌­ها و مدل موی مریدا در انیمیشن شجاع می‌­تواند انتخاب خوبی برای دختر کوچولوهایی با موهای فرفری باشد.

لباس تولد تم دیزنی

ظروف تم جشن تولد پرنسس­های دیزنی

ظروف با تم تولد پرنسس ­های دیزنی به راحتی در بازار پیدا می‌­شود. قبل از اقدام برای تهیه ظروف تعداد و نوع ظرف­‌های مورد نظرتان را یادداشت کنید. برای یک تم تولد دخترانه احتیاج به تعدادی پیش­دستی، لیوان، کارد و چنگال دارید. علاوه بر این می‌­توانید طرح­های خود را بر روی کاغذهای روغنی چاپ کرده و درون پیش­دستی­‌های معمول خود قرار دهید، بر روی لیوان­‌ها بچسبانید و به انتهای کارد و چنگال­‌ها متصل کنید.

تزئینات جشن تولد

تزئین دیوارها و آماده کردن دکوراسیون برای تم تولد دخترانه کار چندان سختی نیست. ابتدا بهتر است رنگ مورد نظر خود برای تم تولد را انتخاب کرده و کمی کاغذ رنگی، بادکنک، پارچه و تور برای رومیزی به همان رنگ تهیه کنید. از دیگر مواردی که می­‌توانید برای تزئین تم تولد دخترانه استفاده کنید، عدد سن کودکتان به رنگ مورد نظر برای تم تولد است. برای تهیه‌­ی آن می‌­توانید از بادکنک‌های رنگی استفاده کنید. همچنین می‌­توانید ماکت­‌های مقوایی با طرح پرنسس مورد نظر خود و یا عروسک‌­های طراحی شده به شکل آن را در دکور تم تولد خود به کار ببرید.

تنقلات جشن تولد دخترانه

تنقلات مختلفی برای تولد کودک می­‌توان تهیه کرد؛ از جمله این تنقلات کاپ کیک­های کوچک و یا بیسکوییت­‌هایی هستند که می­‌توانید آن­ها را با کمک خامه یا آیسینگ با طرح و رنگ مورد نظر خود تزئین کنید. علاوه بر آن می­‌توانید مقداری میوه را در قطعات کوچک خرد کرده و داخل لیوان­‌های مخصوص تولد قرار دهید.
از دیگر تنقلات مورد استفاده برای جشن تولد، کیک­‌های توپکی هستند. برای تهیه‌­ی این کیک‌­ها یک عدد کیک اسفنجی را درون ظرف خرد کرده و با کمی خامه و گردوی پودر شده مخلوط کنید تا خمیر نسبتاً سفتی به وجود آید. حالا خمیر را به شکل توپ­های کوچک در دستتان شکل دهید و یک عدد سیخ چوبی یا چوب بستنی را به عنوان دسته درون آن فرو ببرید. برای تزئین توپکتان می­‌توانید آن را درون ظرف شکلات آب شده یا خامه به رنگ دلخواه خود فرو برده و روی آن را به شکل دلخواهتان تزئین کنید.

هدیه برای مهمانان کوچولو در جشن تولد با تم پرنسس های دیزنی

این روزها هدیه کردن اسبا‌‌ب ­بازی یاخوراکی‌های کوچکی به عنوان هدیه تولد به مهمان‌ها مرسوم شده است. برای آماده کردن این هدیه‌ها می‌توانید کمی آبنبات رنگی یا یک اسباب­‌بازی کوچک را در بسته­‌هایی با تم تولد دخترانه خود تزیین کنید و یا آن­ها را درون ساک­‌های دست سازی که به شکل تم تولد مورد نظر خود تزئین کرده­‌اید قرار دهید.

چه رنگ مویی در بهار 2018 مد است؟
مشاهده