گرانترین جواهرات,گرانترین جواهرات جهان,مدل گرانترین جواهرات

گرانترین جواهرات جهان

 

با گرانترین جواهرات آشنا شوید

گردنبند الماس بی نظیر  ‘L جزء گرانترین جواهرات است. این گردنبند الماس دارای رکورد جهانی به عنوان با ارزش ترین گردنبند جهان است. وزن این گردنبند به 673 قیراط می رسد، یک الماس زرد نشان  زیبا در وسط آن قرار گرفته است.

گرانترین جواهرات جهان

استفاده از جواهرآلات گران قیمت به اندازه تاریخ پیدایش بشر است و قدمت هفت هزار ساله دارد. استفاده از جواهر آلات نشان دهنده ثروت و تشخص هر فرد می باشد، تعدادی از گران ترین جواهرات در سراسر جهان وجود دارد که شناخته شده هستند.

 

پلاک گردنبند تایتانیک از گرانترین جواهرات جهان

 گرانترین جواهرات,تصاویر گرانترین جواهرات,مدل گرانترین جواهرات

پلاک گردنبند قلب اقیانوس یکی از گرانترین جواهرات جهان است

 

پلاک گردنبند تایتانیک (قلب اقیانوس) یکی از مشهورترین و گرانترین جواهرات دنیا می باشد. این همان گردنبندی است که در فیلم تایتانیک نیز می توان آن را مشاهده نمود. گردنبند زیبای مذکور توسط یک جواهرساز به نام “هری وینستون” و بر پایه ی الماس کبودی به وزن ۱۵ قیراط ساخته شده است. همچنین این گرانترین جواهر و گردنبندی است که در مراسم جایزه ی اسکار، به گردن آویخته شده است. ارزش گردنبند قلب اقیانوس حدود 20 میلیون دلار است.

 

انگشتر الماس صورتی

 گرانترین جواهرات,قیمت گرانترین جواهرات جهان,مدل گرانترین جواهرات

عکس گرانترین جواهرات

 

انگشتر الماس صورتی نیز از گرانترین جواهرات جهان می باشد. این حلقه خیره کننده به عنوان گرانترین حلقه جهان شناخته شده است. این حلقه با الماس مستطیل شکل کامل با گوشه های گرد به قیمت 1,850,000 دلار تزیین شده است ، قیمت تمام این انگشتر صورتی رنگ تقریبا به 46 میلیون دلار می رسد.

حلقه های نامزدی که همیشه مطابق مد هستند
مشاهده

 

گردنبند الماس بی نظیر ‘L

 گرانترین جواهرات جهان,گرانترین جواهرات,قیمت گرانترین جواهرات

گردنبند الماس بی نظیر  ‘L  از با ارزش ترین و گرانترین جواهرات دنیا

 

گردنبند الماس بی نظیر  ‘L جزء گرانترین جواهرات است. این گردنبند الماس دارای رکورد جهانی به عنوان با ارزش ترین گردنبند جهان است. وزن این گردنبند به 673 قیراط می رسد، یک الماس زرد نشان  زیبا در وسط آن قرار گرفته که چشم هر بیننده را متحیر می کند. قیمت این گردنبند با ارزش حدودا به 55 میلیون دلار می رسد.

 

گردنبند الماس معروف  Briolette

گرانترین جواهرات,گرانترین جواهرات دنیا,عکس گرانترین جواهرات

 تصاویر گرانترین جواهرات

 

گردنبند الماس Briolette  یکی از با ارزش ترین و گرانترین جواهرات جهان می باشد. در این گردنبند یک الماس 76 قیراطی به عنوان محور به کار رفته است و  الماس های دیگر به شکل زنجیر در کنار هم قرار گرفته اند که وزن آن ها 18 قیراط است. ارزش گردنبند  Briolette حدودا 12 میلیون دلار است.

گوشواره های الماس،  Harry Winston

گرانترین جواهرات,گرانترین جواهرات جهان,گران قیمت ترین طلا و جواهرات

گوشواره های الماس از گرانترین جواهرات جهان

 

از دیگر گرانترین جواهرات جهان که می توان نام برد گوشواره های الماس،  Harry Winston است. این گوشواره های برند هری وینستون بهترین و گران قیمت ترین گوشواره های تاریخ هستند. هری وینستون این گوشواره را بری ستاره ها طراحی کرده است تا در مراسم اسکار به گوش بیاویزند. قیمت این گوشواره ها تقریبا 8.5 میلیون دلار و وزن آنها 60 قیراط است.

گردنبند الماس و زمرد

 گرانترین جواهرات,مدل گرانترین جواهرات,گرانترین جواهرات جهان

تصاویر گرانترین جواهرات جهان

 

این گردنبند چشمگیر و زیبا 191 قیراط زمرد کلمبیایی دارد که با الماس هایی به هم وصل شده اند و در زمره گران ترین جواهرات جهان قرار دارد. قیمت این گردنبند تقریبا 3میلیون دلار تخمین زده شده است.

نکته هایی مهم در هنگام خرید طلا
مشاهده

 

قطعه قلب پادشاهی از گرانترین جواهرات 

گرانترین جواهرات,گرانترین جواهرات جهان,عکس گرانترین جواهرات

قطعه قلب پادشاهی از گران ترین جواهرات جهان

 

این قطعه جواهر یکی از  گرانترین جواهرات دنیا شناخته شده است. این قطعه در قدیمی ترین و معتبرترین شرکت جواهر سازی به نام Graend ساخته شده است. در این قطعه حیرت انگیز یک یاقوت 41 قیراطی به شکل قلب به کار رفته است. از این قطعه برای گردنبند یا یک تاج استفاده می شود، ارزش این قطعه نزدیک به 14 میلیون دلار است.