خوزستان | آخرین وضعیت ۳ طرح بهداشتی بندرماهشهر از زبان وزیر بهداشت

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان ظهر امروز به منظور بهره‌برداری از تعدادی از طرح‌ها و پروژه‌ها وارد شهرستان بندرماهشهر شد.

وی در ابتدا کلینک تخصصی و فوق تخصصی خلیج فارس بیمارستان حاجیه نرگس معرفی را بدون حضور خبرنگاران افتتاح کرد اما در حین خروج با تعدادی زیادی از مردم گله‌مند و ناراضی از وضعیت بهداشت و درمان روبرو شد. مردم حاضر از وزیر بهداشت و درمان خواستگار رسیدگی به وضعیت بیمارستان حاجیه نرگس معرفی و بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر شدند.

وزیر بهداشت و درمان در ادامه با فرار از صحبت‌های مردم، بیمارستان حاجیه نرگس معرفی و بهره‌برداری از اورژانس و بخش‌های بهسازی شده آن، بندرماهشهر را به مقصد بندر امام ترک کرد و پس افتتاح کیلینک زایمان بیمارستان راه زینب در بندرامام برای تکمیل افتتاحیه‌ها به بندرماهشهر برگشت.

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در بندرماهشهردر خصوص 3 پروژه اساسی بهداشت و درمان در بندرماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص بیمارستان سوختگی چندین سال است که می‌بینم فقط ستون‌های بتونی علم شده و پروژه پیشرفتی ندارد؛ پروژه‌ این بیمارستان در اختیار وزارت راه و شهرسازی بوده و باید برای آن اعتبار سالانه در نظر گرفته شود که استاندار محترم استان خوزستان آن را پیگیری خواهد کرد.

وی در خصوص دانشکده پیراپزشکی نیز گفت: اگر فضای دانشکده پیراپزشکی در اختیار ما بگیرد ما در خصوص تاسیس این دانشکده در بندرماهشهر هیچ مانع و مشکلی نداریم؛ این دانشکده باعث رونق و ارتقای آموزش عالی در سطح منطقه‌ای که 400 هزار نفر جمعیت داشته شده و همچنین می‌توان از نیروهای بومی که تربیت می‌کند نیز در همین منطقه استفاده کرد.

فوتبال جهان| ژوزه مورینیو: از اعتماد به نفس کاذب‌مان ضربه خوردیم/ به اندازه کافی کریستال‌پالاس را تحت فشار قرار ندادیم
مشاهده

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در خصوص مرکز انتقال خون نیز پس از برگشتن به تهران از سازمان انتقال خون خواهم خواست که مرکز انتقال خون بندرماهشهر را مجهز کنند.