پیسی رنک سامانه حرفه ای تبلیغات جامع اینترنتی یکی از نمونه های همکاری موفق مجموعه بازدید ایده ؛ ایده پرداز کسب و کارهای اینترنتی بوده است که از سال 95 تا به حال در حوزه های مختلف بازاریابی ، تبلیغات ….

 

[megalightbox]اطلاعات به درخواست کارفرما / همکاران مسدود گردید و قابل نمایش نیست![/megalightbox]

 

درباره پی سی رنک :
این سایت از سال ۱۳۸۸ تا کنون تجربه فعالیت در زمینه افزایش بازدید واقعی و سئو سایت دارد. کلیه روش های به کار گرفته شده در این سایت به مرور زمان اصلاح و دقیق شده است. در حال حاضر کاربران فراوانی به خدمات سایت اعتماد کرده اند و وظیفه اصلی ما حفظ این اعتماد و بهبود دائم خدمات سایت می باشد.

سیستم افزایش بازدید زبانه ای جهت افزایش واقعی بازدید سایت می باشد. این سیستم توسعه یافته ی سیستم پنجره ای است که با رفع مشکلات آن طی چندین سال به سیستم زبانه ای منجر شده است. در سیستم زبانه ای بازدید ها به طور کامل در تب یا زبانه های جدید باز می شود. افزایش بازدید سایت به صورت واقعی انجام می شود. در این بخش شما از سایت های دیگران بازدید می کنید و امتیاز کسب می نمایید و به اندازه امتیاز از سایت شما نیز بازدید می شود. اگر فرصت کسب امتیاز ندارید امکان خرید امتیاز وجود دارد.
پیسی رنک همیشه پرچم دار و مبتکر و مبدع روش های جدیدی در افزایش رنک و بازدید کننده واقعی در ایران بوده است و سایت های زیادی در داخل و خارج نمونه های تولیدی و ایده های ما را به کار گرفته اند. سیستم افزایش بازدید زبانه ای از این دسته ایده ها بوده که نخستین بار فقط در پیسی رنک بکار گرفته شد و به سرعت مورد تقلید قرار گرفت. روش کار کلی به این صورت است که بر خلاف سیستم پنجره ای که بازدید ها در آیفریم باز می شدند در سیستم پاپ آپ زبانه ای در تب یا زبانه های جدید باز و خودکار بعد از مدت معین بدون دخالت کاربر بسته خواهند شد.

میهن وب هاست
مشاهده

 

وب سایت رسمی مشتری / همکار : https://www.p30rank.ir

پیسی رنک سامانه حرفه ای تبلیغات جامع اینترنتی

پیسی رنک سامانه حرفه ای تبلیغات جامع اینترنتی