اگر دوست دارید بدانید این روزها در دنیای زیبایی و آرایش چه می‌گذرد و چه مدل آرایشی برای پاییز امسال مد شده است، خوب است نگاهی به این نوشته بیندازید و مدل آرایش پاییزه‌تان را به روز کنید.

برق چشم، نسخه جدید برق لب!

استفاده از برق لب بین خانم‌ها جا افتاده است اما نظرتان درباره برق چشم چیست؟ برق چشم پشت پلک زده می‌شود و حالتی جذاب و قاعدتا براق به آن می‌دهد. بعضی سایت‌ها و وبلاگ‌های آرایشی نوشته‌اند برای تهیه برق چشم یا Eye Gloss کافی است برق لب را با سایه‌های کم‌رنگ ترکیب کنید و پشت پلک بزنید. پیشنهاد ما اما این است که سراغ برندهای معتبری بروید که این محصول را به طور تخصصی تولید می‌کنند، چون معلوم نیست ترکیب سایه و برق لب چقدر سالم باشد.

مدل خط چشم مطابق مد امسال

اگر بدون کشیدن خط چشم احساس می‌کنید هیچ آرایشی ندارید، احتمالا مدل خط چشم پاییز امسال را می‌پسندید؛ خط چشم سراسری! برای کشیدن این مدل، بالای پلک و زیر آن را خط بکشید و چشم‌هایتان را توی چشم بیاورید! دقت داشته باشید اگر می‌خواهید از مداد یا خط چشم مشکی استفاده کنید، بهتر است فقط برای آرایش عصر و شب سراغ این مدل بروید. در غیر این صورت ممکن است تیرگی آرایش‌تان در روز روشن، توی ذوق بزند.

لب‌های تا به تا

یکی از خلاقانه و در عین حال عجیب‌ترین‌های مدل آرایش پاییز ۲۰۱۷، استفاده از دو رنگ متفاوت رژ لب برای لب بالا و پایین است! این مدل آرایش که در فشن شوی «جیسن وو»، (Jason Wu) دیده شد توجه خیلی از میکاپ آرتیست‌ها را به خود جلب کرد. نکته مهم برای داشتن این مدل آرایش، نزدیک بودن رنگ رژ لب بالا و پایین به همدیگر است، برای مثال اگر از رژ قرمز یاقوتی که اتفاقا مد هم شده، برای لب بالا استفاده می‌کنید، برای لب پایین هم سراغ خانواده قرمز تیره بروید. هر چقدر این دو رنگ به هم نزدیکتر باشند، نتیجه زیباتر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. رنگی کردن مرکز لب‌ها، طوری که انگار آبمیوه خورده‌اید و آن را از روی لب‌تان پاک نکرده‌اید، یکی دیگر از مدل‌های آرایش پاییز امسال است.

راهنمای خرید شلوار بارداری
مشاهده

چطور سایه متالیک بزنیم؟

رنگ‌های متالیک و براقی مثل نقره‌ای و طلایی،­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ بازگشت خیره‌کننده‌ای به دنیای آرایش داشته‌اند و در فَشِن شوهای برندهای زیادی استفاده از این رنگ‌ها دیده شده است. برای اینکه بتوانید مدل آرایش چشم‌تان را با استفاده از رنگ‌های متالیک جذاب کنید، علاوه بر پشت پلک، زیر آن را هم به اندازه یک خط باریک سایه بزنید. نکته کلیدی اینجاست که بعد از این کار باید مژه‌ها را خوب ریمل بزنید تا بخشی از سایه را بپوشانند و آرایش‌تان زیبا به نظر برسد. حتی اگر دوست داشته باشید می‌توانید آنقدر ریمل بزنید که مژه‌ها به جای اینکه تک‌تک دیده شوند، به هم‎‌چسبیده و سنگین به نظر برسند، اینطوری دقیقا مطابق مد روز به نظر می‌رسید!

دو رنگ بهاری برای پاییز

برای مهمانی‌های شبانه‌ یا دورهمی‌های عصرگاهی با خیال راحت سراغ سایه آبی آسمانی خیلی روشن بروید. این رنگ در روزهای سرد و تیره، حال و هوای بهار و تابستان را به شما تزریق خواهد کرد و در عین حال مد روز هم هست. اگر با این رنگ ارتباط برقرار نمی‌کنید، صورتی روشن، رنگ دیگری است که به گفته مجله ووگ (Vogue) می‌تواند روی پلک‌ها و حتی گونه‌های شما بنشیند.