آژانس تبلیغات و برندینگ اینترنتی بازدید ایده افتخار همکاری با شرکت بیست هاست واقع در مرکز تجاری سبز رشت را در سال 1394 طی پروژه اوسان oosan داشته است.

اوسان

اوسان

بیست هاست

بیست هاست

 

 

 

 

بازدید ایده ؛ ایده پرداز کسب و کارهای اینترنتی یکی از برترین آژانس های برندینگ شمال کشور و شناخته شده نزد دانشگاه های معتبر استان گیلان ، شرکت ها و  موسسات علمی توانست با راه اندازی و گسترش بخش های مختلف خدماتی خود از جمله سامانه افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا از سال 1396 شرایطی را برای تمامی مشتریانش فراهم اورد تا بهترین خدمات تبلیغات و برندینگ را عرضه و رضایت شما مشتریان ارجمند را بیشتر از پیش جلب نمایید.

 

سال 1394

[megapros]تولید محتوای اختصاصی[/megapros]

[megalightbox]اطلاعات به درخواست کارفرما / همکاران مسدود گردید و قابل نمایش نیست![/megalightbox]

 

درباره بیست هاست :

حيطه کاری 20هاست در زمينه های مختلف کامپيوتری و اینترنتی اعم از فروش هاست (فضای میزبانی)،ثبت و فروش دامنه (نام سايت)، اجاره و فروش سرورهای اختصاصی در ديتاسنترهای ايران و خارج از ايران، فروش سرور اختصاصی مجازی در ايران و خارج از ايران، اجرای انواع پروژه های تحت وب، تبليغات اينترنتی و پيامکی(sms)، طراحی و اجرای شبکه های کامپيوتری و مراکز تلفن يکپارچه (VoIP) است. 20هاست با حذف واسطه ها و پرورش افراد متخصص و استفاده از کادری مجرب همواره رضایت مشتریان و کاربران خود را سرلوحه کار قرار داده و خدمات متنوع و باکيفیتی را در زمينه های ذکر شده به این عزیزان ارائه نموده است . طرف قرارداد ما دو ديتاسنتر معتبر در ايران يعنی افرانت و پارس آنلاين هستند و سرورها و ابرسرورهای قدرتمند ما در اين دو ديتاسنتر نگهداری مي شوند. همچنين 20هاست در خارج از مرزهای اين خاک عزيز نيز با بزرگترين و معتبرترين مراکز داده در کشورهای آلمان (Hetzner) ، هلند (LeaseWeb) ، انگليس (Redstation)، آمريکا (LeaseWeb) و فرانسه (OVH) ارتباط تجاری برقرار کرده و سال هاست که از امکانات بسيار زياد اين ديتاسنترها به نفع هموطنان داخل کشور استفاده می کند.

شرکت مخابرات ایران
مشاهده

 

وب سایت رسمی مشتری / همکار : https://bisthost.com

بیست هاست