پای بچه که به زندگی باز شود طبیعی است که دیگر نمی‌توانید مثل گذشته برای خودتان وقت بگذارید. با وجود این تسلیم نشوید و دنبال راه‌هایی باشید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شما را زیبا و آراسته می‌کنند. در این نوشته به بعضی از این راه‌ها برای آرایش صورت طی پنج دقیقه پرداخته‌ایم.

یک دقیقه: نرم کردن صورت

بعد از اینکه صورت‌تان را شستید، مرطوب کننده را روی صورت‌تان پخش کنید. اگر دوست دارید خیلی منتظر جذب آن نشوید و هر چه سریع‌تر جذب پوست‌تان شود، سراغ مرطوب‌کننده‌های ژلی بروید. سی ثانیه تا یک دقیقه را به زدن مرطوب کننده اختصاص دهید.

دقیقه دوم: کرم دور چشم

ممکن است فکر کنید استفاده از کانسیلردر آرایش صورت کافی است اما پیشنهاد ما این است که قبل از زدن کانسیلر حتما کرم دور چشم بزنید. این کرم با رطوبت خودش مانع چروک شدن زیر چشم می‌شود و به روشن شدن سیاهی‌ها هم کمک می‌کند.

دقیقه سوم: ضد آفتاب رنگی

برای اینکه زمان کمتری صرف آرایش‌تان کنید به جای استفاده از کرم پودر، موس یا پنکیک، یک کرم ضد آفتاب رنگی تهیه کنید که به رنگ کرم پودری که در گذشته استفاده می‌کردید، نزدیک باشد. اگر پوست‌تان چرب است از کرم‌های فاقد چربی کمک بگیرید. برای زدن ضد آفتاب هم یک دقیقه اختصاص دهید.

دقیقه چهارم: کانسیلر

طی مدت زمانی که مشغول استفاده از کرم ضد آفتاب هستید، کرم دور چشم شما جذب می‌شود و حالا نوبت استفاده از کانسیلر می‌رسد. ناحیه مثلثی زیر چشم را کانسیلر بزنید. رنگ کانسیلرتان باید به رنگ پوست صورت نزدیک باشد تا طبیعی به نظر برسد.

پیشنهادات استایلی با کت برای مهمانی
مشاهده

دقیقه پنجم: رژ گونه و ریمل

وقتی برای آرایش صورت عجله دارید با خیال راحت بی‌خیال خط چشم شوید و در عوض روی یک ریمل حجم دهنده خوب سرمایه‌گذاری کنید. مژه‌ها را خوب ریمل بزنید و بعد سراغ یک رژ گونه و رژ لب ملایم بروید که به صورت‌تان شادابی می‌دهد. آرایش پنج دقیقه‌ای شما آماده است!