صباویژن بزرگترین آژانس تبلیغات آنلاین کشور ، اولین گام های همکاری تبلیغاتی مجموعه بازدید ایده ؛ ایده پرداز کسب و کارهای اینترنتی یکی از برترین سامانه های افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا بوده است زمان همکاری از سال 1392 تا 1396 پروسه پیوسته ی 4 ساله ای بوده است که باعث افتخار و امتیازات فراوان برای تیم بازدید ایده به ارمغان اورده است.

 

[megadesc]اطلاعات به درخواست کارفرما / همکاران مسدود گردید و قابل نمایش نیست![/megadesc]

 

درباره صباویژن :

روزانه میلیون‌ها کاربر تحت تاثیر تبلیغات آنلاین صباویژن تصمیمات روزمره بهتری می‌گیرند. صدها برند و کسب و کار در خاورمیانه از راهکارهای تبلیغاتی ما استفاده می کنند تا به مشتریان هدف خود بهتر و موثرتر نزدیک شوند. تا پیام تبلیغاتی خود را گسترده‌تر انتشار دهند. اعتقاد ما این است که صداقت و شفافیتی که سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم وجه تمایز ماست. ما باور داریم که ارتباط بر پایه اعتماد و صداقت بین کسب و کارها و کاربران برای همه ما مفیدتر خواهد بود.

صباویژن توسط صباایده در سال ۱۳۸۵ راه اندازی شد. ابتدا برای تبلیغات بر روی سایت‌های پرترافیکی که مجموعه صباایده راه اندازی می‌کرد، مثل کلوب و میهن بلاگ، و سپس برای فراهم آوردن امکان درآمدزایی اینترنتی برای دیگر صاحبان وبسایت‌ها.

امروزه، برندهای مطرح، صباویژن را به عنوان بزرگترین آژانس تبلیغات آنلاین ایران می‌شناسند و برای رساندن پیام تبلیغاتی‌شان و نزدیک‌شدن هرچه بیشتر به مخاطبین هدف، به ما اعتماد می کنند.

 

وب سایت رسمی مشتری / همکار : https://www.sabavision.com

صباویژن

صباویژن

انواع تبلیغات اینترنتی

تبلیغات بنری

بهترین راه برای بخاطر سپاری برند شما

تبلیغات بنری با جایگاه ثابت به شما اجازه می دهد تا با مالکیت جایگاهی ثابت در وب‌سایت‌ های برتر، به تبلیغ برند خود بپردازید. در واقع شما در ویترین پر بازدید ترین وب‌سایت های کشور در معرض دید مشتریانتان قرار خواهید گرفت.

تبلیغات کلیکی

به صرفه و هوشمندانه تبلیغ کنید

شما تقریبا با هر بودجه ای می توانید تبلیغات کلیکی را شروع کنید. می توانید در شبکه ای به گستردگی هزاران وب سایت و اپلیکیشن ایرانی، هوشمندانه تر و با بودجه تبلیغاتی کمتر، تبلیغات آنلاین را تجربه کنید. تنوع سایت ها و اپلیکیشن های این شبکه، پیام شما را به بهترین و گسترده ترین شکل به کاربران نمایش می دهد.

تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی دیگر یک انتخاب نیست

فرمت های تبلیغاتی هر روزه در حال تغییر اند و تبلیغات ویدیویی جدیدترین و موثرترین نوع تبلیغات در دنیای امروز است. مالکیت بزرگترین بستر اشتراک ویدیوی کشور (آپارات) به ما این امکان را می دهد تا فارغ از نوع کسب و کار شما، به گروه هدف تان نزدیک شده و پیام تبلیغاتی شما را به بهترین شکل انتقال دهیم.

تبلیغات موبایلی

بستری برای آینده تبلیغات

فکر می کنید مردم بیشتر وقت خود را به چه ابزار دیجیتالی اختصاص می دهند؟ اپلیکیشن ها به سرعت در حال پیشرفت هستند و تبلیغات درون برنامه ای به شما این فرصت را می دهد تا به گروه هدف تان دقیق تر و در بهترین زمان ممکن نزدیک شوید. ما این امکان را برای برندها فراهم کرده ایم تا تبلیغات درون برنامه ای را تجربه کنند.

طراحی کمپین

تبلیغات ۳۶۰ درجه صباویژن

چه اهدافی را در تبلیغات دنبال می کنید؟ مشتریان بیشتر؟ شناساندن برندتان؟ درگیر کردن کاربران؟ با توجه به هدفی که از تبلیغات دارید، ما به شما ترکیبی از راهکارهای متنوع تبلیغاتی را در قالب کمپین های خلاق ارائه می دهیم تا پیام خود را از طریق رسانه های متنوع صباویژن، به گروه هدف مورد نظرتان برسانید و بیشترین بازدهی را بدست آورید.

تبلیغات همسان

هماهنگ تبلیغ کنید

احتمالا با مفهوم استتار کردن آشنا هستید. اولین گام در استتار کردن، همسان شدن با محیط پیرامونی است. تبلیغات همسان یا Native Ads در واقع هماهنگی و همسان شدن تبلیغات با محیط پیرامونی آن ها است. تبلیغات همسان راهکاری موثر برای جلوگیری از Ad Blindness و یا همان نادیده گرفتن هوشمند تبلیغات توسط کاربران است. بنر همسان، حاوی یک عکس و یک مطلب مرتبط با محتوای سایت است که در ادامه مطالب سایت و در قالب طراحی سایت میزبان نمایش داده می‌شود. این هماهنگی در شکل و محتوا باعث می‌شود تا کاربر به بنر تبلیغاتی اعتماد بیشتری کند و به جهت مرتبط یافتن آن با مطالب سایت، برای دیدن تبلیغ تمایل بیشتری از خود نشان دهد. اگر به دنبال تبلیغاتی هستید که با محتوای سایت هماهنگ هستند و کمتر تبلیغاتی به نظر می رسند، تبلیغات همسان به شما پیشنهاد می شود

تبلیغات گوگل ادوردز

جهانی تبلیغ کنید

اگر تا به امروز به دنبال تبلیغ کسب و کار و برند خود بوده اید، حتما با گوگل ادوردز آشنایی دارید. تبلیغات در صفحه اول جستجوهای گوگل یکی از پرطرفدارترین انواع تبلیغات است که تبلیغ دهندگان زیادی را ترغیب می کند تا بودجه شان را به آن اختصاص دهند. اگر می خواهید در جستجوهای گوگل حضور داشته باشید، این نوع تبلیغات را به شما پیشنهاد میکنیم. تبلیغات در گوگل به شما این امکان را میدهد تا در سطرهای آغازین سرچ گوگل و در صفحه اول حضور داشته باشید. وقتی کلمه ای که با کسب و کار شما مرتبط است در گوگل جستجو می شود، تبلیغ شما به عنوان یکی از نتایج جستجو و در سطر اول به نمایش در می آید.
پیسی رنک سامانه حرفه ای تبلیغات جامع اینترنتی
مشاهده