مشخصات فنی مدل ۲۰۱۶ گلکسی J7 سامسونگ فاش شد

به تازگی اطلاعاتی راجع به نسخه‌ی ۲۰۱۶ گوشی هوشمند گلکسی J5 سامسونگ منتشر شده و اکنون از همان خانواده J گوشی گلکسی J7 در بنچمارک‌ها ظاهر شده و مشخصات آن لو رفته است.

سامسونگ ظاهرا با عرضه‌ی نسخه ۲۰۱۵ گوشی‌های سری J با استقبال خوبی مواجه شده و اکنون به دنبال معرفی نسخه‌های ۲۰۱۶ همین سری است. اوایل سال ۲۰۱۶ این کمپانی کره‌ای از گلکسی J1 پرده برداشت و اکنون در ادامه از تمامی نسخه‌های قبل سال پیش، نسل جدیدی خواهد ساخت.

بر اساس گزارش GFXBench، سامسونگ گلکسی J7 مدل ۲۰۱۶ به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده است، پس اول از همه نمایشگر این دستگاه دست خوش تغییر شده و بروزرسانی مهمی را دریافت کرده است. نسخه سال پیش نمایشگری 720p داشت.

benchmark 73626

پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز در کنار ۳ گیگابایت حافظه رم نشان می‌دهد که امسال سامسونگ سرمایه بیشتری برای افزایش فروش این دستگاه کنار گذاشته است. این گوشی هوشمند سال گذشته گلکسی J7 نام داشت. در آخر اینکه حافظه ۱۶ گیگابایتی همچنان در این گوشی باقی مانده است.

گلکسی J7 سامسونگ مدل ۲۰۱۶ همچنان دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی دارد و ظرفیت باتری هم ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است. اندروید نسخه ۵.۱.۱ روی نسخه ۲۰۱۶ گلکسی J7 به صورت پیش فرض نصب خواهد بود.

ابرکامپیوتر انویدیا در ماشین‌های خودران مسابقه‌ای
مشاهده