سامسونگ گلکسی C5: انتشار اطلاعات جدید به همراه تصاویر قاب‌های محافظ

گلکسی C5 نام یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ از سری C است که تاکنون اخبار مختلفی در مورد آن منتشر شده است. سری C جدیدترین سری گوشی‌های گلکسی است که سامسونگ قصد دارد به دیگر سری‌های گلکسی مانند S، A، J و البته سری پرطرفدار نوت اضافه کند.

مشخصات فنی گلکسی سی ۵ گه یکی از گوشی‌های سری جدید سامسونگ با نام C است، چندی پیش منتشر شد و اخیرا اطلاعات دقیق‌تری بر روی وبسایت GFXBench منتشر شده که مشخصات کامل‌تری از این گوشی را نشان می‌دهد. بعلاوه تصاویری نیز از قاب‌های محافظ طراحی شده برای این گوشی منتشر شده که طراحی کلی آن را نشان می‌دهد.

گلکسی C5 یا SM-C5000 یکی از گوشی‌های سری C سامسونگ است که چندی پیش اطلاعات آن در وبسایت GeekBench مشاهده شد. اطلاعات فنی دیگر گوشی متعلق به این سری یعنی گلکسی C7 نیز توسط وبسایت آنتوتو منتشر شد و حال اطلاعات کامل‌تر در مورد سی ۵ بر روی وبسایت GFXBench قرار گرفته است. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی مجهز به یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی با ابعاد ۵.۵ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است. حافظه‌ی داخلی گلکسی سی ۵، ۳۲ گیگابایت خواهد بود و رم ۴ گیگاباتی برای آن در نظر گرفته شده است. برای قلب تپنده‌ی این دستگاه نیز، استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۵ با معماری ۶۴ بیتی به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ تایید شده است. دوربین گلکسی سی ۵، دارای لنز ۱۶ مگاپیسکلی خواهد بود و دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. از لحاظ نرم‌افزاری نیز اندروید ۶ مارشمالو برای گلکسی C5 در نظر گرفته شده است.

فضاپیمای جونو تصویری زیبا از ابرهای سیاره مشتری ثبت کرد
مشاهده

گلکسی c5

اطلاعات دقیقی در مورد طراحی این گوشی سامسونگ منتشر نشده اما با توجه به طراحی‌های همیشگی سامسونگ، وجود دکمه‌ی هوم سخت‌افزاری مجهز به سنسور اثر انگشت برای این گوشی دور از انتظار نخواهد بود. همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، قاب‌های ساخته شده که گفته می‌شود مربوط به C5 هستند، طراحی تکراری سامسونگ را نوید می‌دهند. نکته‌ی دیگر این است که با توحه به ابعاد ۵.۵ اینچی صفحه‌نمایش گلکسی سی ۵، به احتمال زیاد گلکسی سی ۷ با صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی عرضه خواهد شد. در مورد تاریخ عرضه‌ی گوشی‌های سری جدید سامسونگ خبری منتشر نشده اما با توجه به شدت گرفتن انتشار نتایج بنچمارک‌ها در مورد این دو گوشی، احتمال عرضه‌ی آنها در آینده‌ی نزدیک، بالاست.

گلکسی c5

گلکسی c5

گلکسی c5

گلکسی c5