مشخصات احتمالی گوشی سری C سامسونگ در بنچمارک رویت شد

سامسونگ بر خلاف دیگر کمپانی‌های سازنده‌ی تلفن همراه مانند اپل، گوشی‌های متعددی در طول سال تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. چندی پیش خبری مبنی بر آزمایش یک گوشی جدید از سری جدید C این شرکت منتشر شد. حال اطلاعات احتمالی این گوشی در بنچمارکی به صورت غیر رسمی منتشر شده است.

سامسونگ گلکسی C می‌تواند سری بعدی گوشی‌های سامسونگ باشد که به زودی وارد بازار (احتمالا فقط بازار چین) می‌شود. این شرکت بر خلاف رقبایش در طول سال، گوشی‌های مختلفی در رنج‌های قیمتی متفاوت به بازار عرضه می‌کند. بعد از انتشار خبر احتمالی عرضه‌ی گلکسی سی، اخیرا بنچمارکی مشاهده شده که گفته می‌شود ممکن است مربوط به یک گوشی از این سری باشد.

سامسونگ هر ساله به جز تولید گوشی‌های جدید از سری‌های پرچمدار اس و نوت، گوشی‌های دیگری نیز از هر دو نوع میان‌رده و حرفه‌ای تولید می‌کند. سری‌های گلکسی J و گلکسی A نمونه‌ی این تولیدات هستند. چندی پیش خبری مبنی بر آزمایش یک گوشی با نام SM-C5000 در آزمایشگاه‌های این شرکت منتشر شد که البته تنها احتمال می‌رود مربوط به یک گوشی از سری جدید از خانواده‌ی گلکسی، یعنی گلکسی C باشد (این احتمال تنها به خاطر وجود حرف C در نام SM-C5000 است). اخیرا نیز اطلاعات بنچمارک یک گوشی از سامسونگ منتشر شده که گفته می‌شود ممکن است مربوط به SM-C5000 باشد. در این مشخصات، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. بعلاوه از لحاظ نرم‌افزاری نیز اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو در این گوشی استفاده شده است.

تور مجازی سه‌بعدی در ایستگاه فضایی بین‌المللی
مشاهده

گفته می‌شود در صورت عرضه‌ی سری سی از خانواده‌ی گلکسی، این سری تنها برای فروش در بازار چین عرضه خواهد شد. در مورد قیمتگوشی سامسونگ SM-C5000 نیز اطلاعاتی منتشر نشده اما کارشناسان قیمتی بین ۲۰۰ تا ۲۸۵ دلار را برای این محصول حدس می‌زنند.