گوشی های سامسونگ در صدر لیست گوشی های پر استفاده انتوتو

امروز وب سایت مربوط به نرم‌افزارِ بنچمارک Antutu لیستی شامل ۱۰ گوشی پر استفاده دنیا در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ را منتشر کرده است. ۶ گوشی سامسونگ در این لیست به چشم می‌خورند.

انتوتو یک نرم‌افزار بنچمارک برای ارزیابی و مقایسه قدرت و بازده‌ی گوشی‌های مختلف است. کاربران و کارشناسان این نرم‌افزار را بر روی گوشی‌ها نصب می‌کنند تا نه تنها بخش‌های مختلف این محصولات را آزمایش کنند، بلکه بنچمارک مربوط به گوشی خود را با دیگر گوشی‌های بازار ارزیابی کنند. به دلیل محبوبیت بالای انتوتو می‌توان از آن به عنوان جامعه‌ی آماری مناسبی استفاده کرد و درصد محبوبیت و فروش گوشی‌های مختلف را به صورت نسبی بدست آورد.

لیست ۱۰ گوشی برتر دنیا در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ در انتوتو به شکل زیر است:

  1. گلکسی نوت ۵ سامسونگ
  2. گلکسی اس ۶ سامسونگ
  3. گلکسی اس ۶ اج سامسونگ
  4. گلکسی اس ۷ سامسونگ
  5. ردمی نوت ۳ شیائومی
  6. گلکسی اس ۷ اج سامسونگ
  7. میزو ام ایکس ۵
  8. ال جی جی ۳
  9. لائیکو وان اس
  10. میزو متال

این لیست در کشورهای مختلف اندکی متفاوت است. برای مشاهده لیست مجبوب‌ترین گوشی‌های از انتوتو در کشورهای آلمان، کره، امریکا و چین به وب‌سایت Telepfoonabonnement مراجعه کنید.

در ایالات متحده‌ی امریکا همچنان گوشی گلکسی نوت ۵ سامسونگ پر فروش‌ترین است؛ اما گوشی‌ نکسوس ۶ پی در جایگاه سوم و نکسوس ۶در جایگاه چهارم قرار دارند. این موضوع نشان دهنده‌ی استقبال کاربران امریکایی از گوشی‌های سری نکسوس و اندروید خام است. در آن لیست حتی گوشی نکسوس ۵ ایکس و وان پلاس نیز به چشم می‌خورند.

بیماری پارکینسون؛ علائم و پیشگیری و درمان
مشاهده