اطلاعاتی از گوشی SM-G5510 سامسونگ در بنچمارک GFXBench فاش شد

با آنکه چند هفته بیشتر از عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ نگذشته، سامسونگ آرام و بی سر و صدا مشغول کار کردن روی چند گوشی با کارکرد متوسط است. این شرکت امیدوار است این گوشی‌ها را به بخشی از بازار جهانی موبایل که به طور فزاینده‌ای اهمیت می‌یابد ارائه کند.

سامسونگ در تلاش است تا گوشی‌های جدیدی را روانه بازار جهانی کند. بر اساس اطلاعات به دست آمده از بنچمارک GFXBench درباره‌ی یک گوشی با کد SM-G5510، مشخص است که سامسونگ قصد دارد به زودی حداقل یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه دیگر به بازار عرضه کند.

البته این اولین بار نیست که درباره‌ی گوشی SM-G5510 اطلاعاتی منتشر می‌شود. این گوشی خاص به همراه مدل SM-G5520 به تازگی گواهینامه Wi-Fi دریافت کرده‌اند. اگرچه سامسونگ گزارش رسمی درباره هیچ یک از این دو گوشی منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد این دو گوشی، نسخه‌های متفاوتی از یک گوشی هوشمند هستند. به هر صورت گواهینامه Wi-Fi اطلاعات زیادی درباره SM-G5510 فاش نمی‌کند، اما بنچمارک GFXBench این شانس را به ما می‌دهد تا نگاه دقیق‌تری به این گوشی بیاندازیم. این گوشی ظاهرا با یک صفحه نمایش ۴.۸ اینچی با وضوح ۷۲۰p به بازار عرضه خواهد شد.

این دستگاه از یک چیپ ساخت کوالکام بهره می‌برد که هنوز مدل آن مشخص نیست و اما مبتنی بر چهارهسته کورتکس A53 است که سرعت پردازشی آن به ۱.۵ گیگاهرتز می‌رسد. همچنین این مدل دارای GPU آدرنو ۳۰۸ است. این بدان معناست که احتمالا پردازنده این گوشی اسنپدراگون ۴۲۵ است. این گوشی با رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ مگابایتی و اندروید 6.0.1 مارشمالو راهی بازار خواهد شد. اگرچه دوربین اصلی این دستگاه در این بنچمارک، ۱۲ مگاپیکسلی گزارش شده است، اما احتمال دارد در نهایت با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ارائه شود. دوربین سلفی آن نیز احتمالا دارای سنسور ۵ مگاپیکسلی است. اگرچه بر اساس اطلاعات بنچمارک GFXBench دوربین سلفی این دستگاه ۴.۷ مگاپیکسلی خواهد بود. هر دو این دوربین‌ها قابلیت تصویربرداری با وضوح ۱۰۸۰p را دارند. اطلاعات بیشتر درباره‌ی این گوشی در دست نیست. بنابراین برای انتشار اطلاعات بیشتر درباره این گوشی، باید صبر کنیم.

کلودیا الکساندر ؛ نخبه‌ای که بشر از دست داد
مشاهده