سامسونگ از گوشی گلکسی On NXT رونمایی کرد

گوشی تازه معرفی شده گلکسی On NXT مجهز به تراشه اکسینوس 7870 بوده و به قیمتی معادل ۲۷۵ دلار آمریکا در هند عرضه خواهد شد.

سامسونگ در روزهای گذشته اطلاعاتی در مورد گوشی جدیدی به نام گلکسی On NXT منتشر کرد اما مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. روز گذشته کمپانی کره‌ای از این محصول در کشور هند رونمایی کرد که البته مشخصات و قیمت آن نیز اعلام شد.

محصول جدید سامسونگ قرار است به‌زودی عرضه شده و به قیمتی معادل ۲۷۵ دلار آمریکا در ویترین فروشگاه‌ها قرار گیرد. همانطور که مشاهده کردید گلکسی On NXT چندان هم گران قیمت نیست و متناسب با بازار هند ساخته شده است. همچنین این گوشی دارای دو رنگ‌بندی سیاه و طلایی خواهد بود.

همانطور که انتظار می‌رفت گلکسی On NXT دارای بدنه آلومینیومی است. البته شایان ذکر است که مشخصات سخت‌افزاری این محصول نیز در نوع خود جالب بوده و می‌تواند نظر کاربران زیادی را جلب کند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط سامسونگ، محصول جدید این کمپانی دارای تراشه اکسینوس 7870 بوده که از یک پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز بهره می‌برد. گلکسی On NXT دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بوده و همچنین از درگاه میکرواس‌دی بهره خواهد برد تا کاربرانی که ظرفیت داخلی گوشی برای آنها کافی نیست بتوانند با استفاده از کارت‌های حافظه میکرواس‌دی اطلاعات بیشتری ذخیره کنند.

گلکسی On NXT دارای یک صفحه ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی بوده و در پشت خود از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش ال‌ای‌دی بهره می‌برد. برای کاربرانی که از ثبت تصاویر سلفی لذت می‌برند نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی محصول جدید سامسونگ قرار گرفته تا بتوانند لحظاتشان را ثبت کنند.

کشف راهکاری جدید برای تولید واکسن HIV
مشاهده

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی On NXT می‌توان به برخورداری از درگاه سیم کارت دوگانه، ارتباطات 4G LTE و باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد عرضه محصول جدید خود را در کشورهای دیگر دارد یا خیر.