پیش خریداران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس چگونه خریدشان را پیگیری کنند

پیش خریداران گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس که هنوز کالای خریداری شده‌ی آن‌ها تحویل داده نشده است، می‌توانند خرید خود را از طریق مرکز تماس سامسونگ یا بازدید ایده پیگیری کنند.

روند تحویل گوشی‌های Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus سامسونگ در ایران با برخی مشکلات روبه‌رو شده است و برخی از پیش خریداران این پرچم‌داران، هنوز گوشی‌های خود را تحویل نگرفته‌اند.

این مشکل از جایی شروع شد که خریداران گوشی‌های سامسونگ از طریق دیجی‌کالا، ایمیل‌های متعددی به بازدید ایده زدند و خواستار پیگیری تحویل ندادن این گوشی‌ها شدند. البته تعدادی از افراد شاکی به‌صورت مستقیم از سرویس‌دهندگان سامسونگ در ایران یعنی مایکروتل، سامتل و هماهنگ خریداری کرده بودند.

دیجی کالا می‌گوید تأمین نشدن این گوشی‌ها از طریق تأمین‌کنندگان، مشکل اصلی تحویل ندادن گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ به مشتریان است.

شرکت هماهنگ با عذرخواهی از مشتریان و اعلام اینکه در سریع‌ترین زمان گوشی‌ها را به دست کاربران می‌رساند، دلیل اصلی این تأخیر را استقبال بالای جهانی و مشکلات در تولید، حمل و ترخیص گمرک می‌داند. شرکت هماهنگ این موضوع را در سایت خود هم منتشر کرده است.

شرکت سامتل مشکلات را مربوط به ساختار درونی شرکت خود نمی‌داند؛ اما علت دقیق این تأخیر را نیز اعلام نمی‌کند.

شرکت مایکروتل پیش از این به زومیت اعلام کرده بود که مشکلات واردات، مشکل اصلی تأخیر در تحویل گوشی‌های اس ۸ و اس ۸ پلاس به مردم است.

ما این موضوع را به دفتر سامسونگ اعلام کردیم و با ارسال شکایات مخاطبان محترم، خواستار توضیح یا بیانیه‌ رسمی در این زمینه شدیم.

جنگل‌زدایی‌ کنونی روند گرمایش زمین را تسریع می‌کند
مشاهده

دفتر سامسونگ در این باره به ما اعلام کرد که پیش خریداران می‌توانند از طریق شماره ۴۲۱۳۲ مرکز تماس سامسونگ پیش خرید خود را پیگیری کنند.

اگر شما هم پرچم‌داران امسال سامسونگ را پیش‌خرید کرده‌اید و هنوز محصول به دستتان نرسیده است، از طریق بخش نظرات با دیگران در میان بگذارید.