LG B از iPhone 4 بسیار باریکتر و روشن تر است

به نظر می رسد LG واقعا قصد دارد در بازار تلفن های هوشمند جایی برای خود باز کند، پیش تر خبر تولید Optimus 2X اولین تلفن همراه دو هسته ای دنیا، ساخت LG اعلام شد. حالا به نظر می رسد LG تنها به Optimus 2x تکیه نکرده و مشغول ساخت گوشی دیگری با اسم رمز LG B است که در مقایسه با Galaxy Samsung و iPhone 4 اپل کیفیت بهتر و ظاهر زیباتری دارد.

سایت Phandroid اطلاعات محرمانه ای را در مورد  پروژه که  LG B نام دارد فاش کرده و تصاویری که با دو گوشی مطرح بازار یعنی Galaxy و iPhone 4 مقایسه شده را منتشر کرده است. ممکن است B مخفف Bright یا روشن باشد در تصویر بالا که LG B در وسط  Galaxy و iPhone 4 قرار دارد، روشنایی تصور LG B به وضوح مشخص است.

تصویر LG B بسیار شفاف تر و روشن تر از iPhone 4 و Galaxy است و نور محیط را نیز منعکس نمی کند. LG B علاوه بر تصویر بهتر، باریکتر از iPhone 4 است. پیش از این اپل iPhone 4G را باریکتر گوشی هوشمند دنیا معرفی کرده بود.

هنوز مشخصات دقیق این گوشی که سیستم عامل آن اندروید خواهد بود اعلام نشده است ولی برخی از مشخصات آن در ادامه آمده است دراین جدول B همان LG B و S همان Samsung Galaxy و R همان iPhone 4 است:

lg-b-specs

کار برروی این گوشی به پایان نرسیده است و به نظر می رسد LG سعی دارد LG B را از این هم باریکتر کند. منتظر درخشش این گوشی در نمایشگاه CES باشید.

قیمت انرژی بادی اکنون کمتر از بهای گاز طبیعی است
مشاهده