تبلت سبک وزن 7 اینچی ZTE رقیب Samsung Galaxy

تبلت ZTE که مجهز به سیستم عامل Android 2.1 است، بسیار سبک طراحی شده است. با ویژگی های خوبی که این لپ تاپ دارد می توان آن را رقیبی برای Samsung Galaxy دانست. اخیرا کارخانجات چینی برای ساخت تبلت های خود به سوی Android هجوم آورده اند .Light ZTE نیز که جزو همین کارخانجات است تصمیم به ساخت تبلتی گرفته که رقیب Ipad باشد.

این تبلت ظاهرا تصمیم داشته رقیب iPad باشد ولی ظاهرا بزرگترین رقیبی که می توانسته داشته باشد تبلت گلکسی سامسونگ است و نمی توان آن را رقیب iPad  دانست. در مقایسه با تبلت Galaxy این مدل دارای ورژن 2.1 اندروید است درحالیکه سامسونگ از ورژن 2.2 اندروید بهره می برد. در مورد صفحه Touch Screen این مدل و کیفیت آن صحبتی نشده است. وزن ZTE Light معادل 430 گرم بوده و مجهز به 3G و Wifi است. این مدل دارای حافظه رم 512MB است و GPS نیز دارد. دوربین 3 مگاپیکسلی، Bluetooth، پورت SD و 32  گیگ حافظه خارجی و عمر باتری 10 ساعته از ویژگی های این تلبت است.

تا کنون تاریخ دقیقی برای فروش این مدل در بازار اعلام نشده است. ولی از آنجایی که این مدل دارای سیستم عامل 2.1 اندروید است، پیش بینی می شود قیمتی حدود 150 تا 250 یورو داشته باشد. چراکه تبلت های مشابه که اندروید 2.2 دارند قیمتی معادل 229 تا 350 یورو دارند .

لبه های این تبلت گرد هستند و قسمت سیاه دور تبلت غیر لمسی است. در کل ظاهر خیلی شیکی ندارد ولی امتیاز نسبتا خوب 3.5 ستاره را ازCnet دریافت کرده است.

نسخه جهانی فبلت گلکسی A9 پرو تاییدیه وایفای را دریافت کرد
مشاهده

پیش بینی می شود سیل تبلت ها در ماه نوامبر با ورود Samsung Galaxy Tab شروع شود و از کریسمس نیز شاهد فروش انواع تبلت های جدید همچون iPad 2  و BlackBerry PlayBook در بازار خواهیم بود.

در بین تبلت های معرفی شده ، کدام مدل مورد پسند شما قرار گرفته و در صورتی که قصد خرید داشته باشید کدام تبلت را تهیه خواهید کرد نظرات خود را در بخش نظرات در انتهای همین خبر اعلام نمایید.