وزیر خارجه لبنان امروز جمعه اتهام بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه حزب الله را محکوم کرد.

به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، جبران باسیل وزیر خارجه لبنان گفت: بله، این اسرائیل است که بار دیگر برای توجیه تجاوزگری، بهانه تراشی می کند و در تریبون بین المللی برای نقض حاکمیت کشورها مقدمه چینی نمی نماید. سران اسرائیل فراموش کرده ند که لبنان، اسرائیل را بیرون راند و تجاوزگری آن را در هم شکست. اسرائیل غافل است که قلدری و دوستی های جدیدش  سودی برایش نخواهد داشت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در سخنرانی خود در جلسه سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویور مدعی شد که اسرائیل “با ایران در لبنان و عراق می جنگد، همانطور که برای دفاع از اسرائیلی ها در سوریه علیه آنها جنگیدیم”.

برپایه این گزارش، سپس ارتش رژیم صهیونیستی تصاویر و ویدئویی را منتشر کرد و مدعی شد که از این ساختمان در قلب بیروت برای تبدیل موشک های زمین به زمین به موشک های دقیق بدست نیروهای حزب الله لبنان استفاده می شود.

اویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: حزب الله در سال اخیر تاسیساتی را برای اصلاح موشک ها در محله الاوزاعی در مجاور فرودگاه بین المللی بیروت احداث کرده است.

اصفهان| اطلاعیه کارگروه هماهنگی شرایط اضطراری آلودگی هوای اصفهان؛ تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی برخی شهرستان‌های استان
مشاهده