به گزارش خبرگزاری بازدیدایده از بیرجند، سردار سرتیپ پاسدار علی قاسمی شامگاه چهارشنبه در مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی در بیرجند با تسلیت ایام محرم، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام اظهار داشت: این رزمایش با حضور یک میلیون نفر از بسیجان کشور و100 هزار نفر از بسیجیان در تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری موفق  رزمایشهای گردان های الی بیت المقدس ،گروههای جهادی، میز خدمت، رزمایش یک کاسب یک دانش آموز و جامعه زنان در  خراسان جنوبی افزود: همایش سراسری و نمایش رزمی اقتدار عاشوراییان 12 مهرماه در استان  برگزار می شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش ها مایوس کردن دشمنان اسلام است گفت: مردم پای کار هستند و مسئولان  باید مردم را امیدوار کنند و مباحث مربوط به تحریم ها رادر جامعه بازگو کنند.

سردار قاسمی با تاکید بر اینکه ما باید در این مقطع آمادگی خود را بیش از همیشه به کاربگیریم تصریح کرد: امسال نیروهای مسلح اقتدار ویژه خود را در رژه 31 شهریورماه به نمایش گذاشتند.

دفاع مقدس مردمی ترین جنگ در دنیا بود

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دفاع مقدس مردمی ترین جنگ در دنیا بوده است گفت:70 درصد نیروهای مردمی داوطلب در جبهه ها حضور یافتند.

وی با بیان اینکه با همه خسارات وارده با 8سال جنگ ساختیم ادامه داد: امروز 10برابر زمان جنگ امکانات و تجهیزات داشته و در بهترین وضعیت قرار داریم.

سردار قاسمی با بیان اینکه بصیرت دهی دفاع مقدس باید تبیین و تشریح شود گفت: این مهم از ضروری ترین  برنامه است که در شرایط حساس امروز باید به آن پرداخته شود.

آنتونی استوکس سرانجام به ایران بازگشت/ مهاجم ایرلندی در راه تبریز
مشاهده

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی عملکرد وسابقه انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس الگوبوده است افزود: امروز خیلی از بزرگان  دنیا و مراجع  به امام، انقلاب و مقام معظم رهبری افتخار می کنند.

برگزاری مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی بعد از برگزاری کنگره سرداران

سردار قاسمی از برگزاری مجمع عالی بسیج استان بعد از برگزاری کنگره سرداران و 2000  شهید خراسان جنوبی در بهمن و اسفند ماه امسال خبرداد و گفت: امسال یک مجمع عالی بسیج در استان برگزار خواهد شد.

در این جلسه که با حضور روسای شورای عالی قشر، روسای سازمان قشر و اعضای شورای اندیشه ورز بسیج برگزار شد، اعضای حاضر به بیان دیدگاهها، پیشنهادت و راهکارهای اجرایی و کارشناسی در موضوعات مختلف پرداختند.