فرمانده نیروی دریایی سپاه: جنگ روانی را همانند جنگ تحمیلی با سرافرازی به پایان می‌رسانیم

سردار سرتیپ علیرضا تنگسیری در گردهمایی رزمندگان شهرستان بندرماهشهر در حسینیه عاشقان ثارلله بندرماهشهر اظهار داشت: دنیا و مسئولیت‌هایش هیچ ارزشی برای ما نداشته و اگر فکر کنیم در مسئولیت ما خبری است خود را فروخته‌ایم، ما باید نوکری و مرام خود را به ولایت ثابت کنیم گرچه چپی یا راستی باشیم زیرا این از پیشکسوتان پذیرفته نیست.

وی افزود: مردانی در این جریان برنده هستند که راه را تا پایان بروند و کسی که بین راه کوتاه بیاید و منحرف شود بازنده است، ما در نقطه حساسی هستیم و باید در این برحه پشت رهبر خود باشیم و قدم به قدم پشت او پیش برویم.

فرمانده نیرو دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: نبرد و جنگ هنوز ادامه دارد و دشمن هنوز هم در حال جنگیدن با ماست، ما باید در مدتی که باهم هستیم همانند جنگ تحمیلی این جنگ روانی دشمن را با سرافرازی به پایان برسانیم.

وی گفت: هرکس ولایت را نپذیرد و تکبر داشته باشد راه شیطان را رفته و در صف اوست؛ من در نیروی دریایی سپاه نوکر رزمندگان و شهدا هستم. شاخص و راهنما رهبر انقلاب است و ما نباید این راهنما را گم کنیم.

دریادار تنگسیری عنوان کرد: ما در جنگ روانی باید هوشیار باشیم و همانطور که در 8سال جنگ تحمیلی و سخت پیروز شدیم باید با همفکری و همکاری شما در جنگ نرم پیروز شویم.

اینترنت رایگان ایرانسل به‌مناسبت شب‌های قدر
مشاهده