۲۹گروه جهادگر رضوی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری بازدیدایده از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مختارزاده محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان و نیازمندان را از رسالت‌ها و اهداف مهم دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان غربی دانست و اظهار داشت: در شش ماه نخست سال جاری 29 گروه جهادگر رضوی با هدف رفع محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان به مناطق محروم و کم‌برخوردار این استان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: خادمیاران سلامت رضوی در قالب گروه‌های جهادی با حضور در مناطق محروم چهاردولی و شاهین‌دژ و همچنین مناطق محروم و حاشیه شهر ارومیه، به 4 هزار و 330 بیمار خدمات رایگان درمانی ارائه کردند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان غربی ادامه داد: خادمیاران رضوی همچنین در زمینه تعمیر، مرمت، بازسازی، ساخت و احداث منازل محرومان و نیازمندان نیز خدمات بسیاری را ارائه کردند.

وی فراهم کردن زمینه تشرف زائران محروم به مشهدالرضا(ع) را یکی دیگر از وظایف دفاتر نمایندگی برشمرد و خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال جاری 285 نفر از محرومان شناسایی و در قالب 15 کاروان زیارتی به پابوسی حضرت رضا(ع) اعزام شدند.

مختارزاده ادامه داد: همچنین در شش ماهه ابتدای سال 97، 3 هزار و 856 سبد غذایی به ارزش هر بسته یک میلیون و 100 هزار ریال با مشارکت خیران و نیکوکاران جمع‌آوری و بین خانواده‌های نیازمند استان به ویژه دهستان‌های هدف آستان قدس رضوی توزیع شد.

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس نیز 743 بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد، ارزش ریالی هر یک از این ‌های بسته لوازم التحریر یک میلیون و 550 هزار ریال برآورد شده است.

جام حذفی فوتبال| پیروزی یک نیمه‌ای مس کرمان مقابل سیراف کنگان
مشاهده