به گزارش مهر به نقل از انگجت، این گوشی رازر از پخش فیلم با استفاده از خدمات نتفلیکس با کیفیت اچ دی آر پشتیبانی می کند و صدای فیلم ها را نیز به صورت دالبی دیجیتال ۵.۱ پخش می کند. لذا افراد در زمان مشاهده فیلم از طریق این گوشی خود را در مرکز رویدادها و حوادث تصور می کنند.

این گوشی که Razer Phone نام دارد می تواند تصاویر ویدئویی را باکیفیت فوق العاده HDR۱۰ نیز پخش کند. این استاندارد این امکان را به‌وجود می‌آورد که هر سکانس یا حتی فریم از یک فیلم به صورت جداگانه تنظیم کیفیت شود تا لایه های بیشتری از هر تصویر قابل مشاهده باشند. در نتیجه نمایشگر تصاویر زنده تری را به نمایش می‌گذارد، به علاوه صحت رنگ و کنتراست بهتری نیز به دست می‌آید.

این اولین بار است که یک گوشی از دو استاندارد HDR۱۰ و Dolby Digital ۵.۱برای پخش تصویر و صدا پشتیبانی می کند. در گوشی یادشده از نمایشگر ۵.۷ اینچی IGZO شرکت شارپ استفاده شده که دارای نرخ تازه سازی صفحه ۱۲۰ هرتز است و همین امر نمایش دقیق جزئیات به خصوص در صحنه های پربرخورد و اکشن را ممکن می کند.

شرکت سازنده تغییراتی در دوربین و تنظیمات امنیتی این گوشی هم به وجود آورده که قرار است در روزهای آینده در این زمینه اطلاع رسانی شود.

بازاریابی و تبلیغات رقابت در اپ استور را تضعیف کرده است
مشاهده