پس از آنکه دادگاه عالی لاهور بسیاری از سران حزب نواز را در پرونده مادل تاون تبرئه کرد، نخست وزیر پاکستان در تماسی تلفنی به طاهر القادری وعده داد این پرونده را پیگیری کند.

به نقل از اکسپرس نیوز، «عمران خان» نخست وزیر پاکستان در تماس تلفنی با «طاهرالقادری» رهبر حزب عوامی تحریک پاکستان در مورد وضعیت جدید پرونده قتل‌های مادل تاون گفتگو کرد.

عمران خان تاکید کرد: دولت پاکستان تمام تلاش خود را برای شناسایی و مجازات قاتلان این پرونده جنجالی انجام خواهد داد.

نخست وزیر پاکستان گفت: اجازه نمی‌دهیم افرادی که دستشان به خون مردم آلوده شده است از چنگال قانون فرار کنند.

وی تصریح کرد: پست‌های بالای سیاسی افرادی که در این پرونده متهم هستند باعث نجات آنان نخواهد شد و دولت پاکستان تمام تلاش خود را برای مجازات عاملین این حادثه وحشتناک صورت خواهد داد.

عمران خان افزود: سروزیر پنجاب موظف است که به صورت ویژه به این پرونده ورود کرده و با شناسایی عاملان آن، با قاطعیت قانون را در مورد آنان اجرا کند.

طاهر القادری ضمن استقبال از مواضع عمران خان در مورد پرونده قتل‌های مادل تاون گفت: سخنان نخست وزیر پاکستان امید را در دلهای ما زنده کرد.

این رهبر بزرگ اهل سنت بریلوی اضافه کرد: ما از عمران خان به دلی ورود جدی به این پرونده و پیگیری مداوم آن ممنون هستیم.

گفتنی است روز گذشته دادگاه عالی لاهور 12 متهم ردیف اول پرونده قتل‌های مادل تاون از جمله شخص نواز شریف و شهباز شریف را تبرئه کرده و حاضر به احضار آنان نشد.

معرفی سامان قدوس به عنوان ضعیف‌ترین بازیکن آمیا توسط «فرانس فوتبال»
مشاهده

در جریان حادثه مادل تاون 14 تن از طرفداران طاهر القادری در سال 2014 توسط پلیس پنجاب کشته شدند ولی تاکنون قاتلان ومجرمان این پرونده مجازات نشده‌اند.