مهدی شیری، مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در اولین تمرین تیمش اظهار داشت: خوشحالم که در جمع باشگاه بزرگ پرسپولیس و کنار این کادرفنی هستم. امیدوارم روز به روز شرایط تیم بهتر شود و این فصل هم نتیجه‌ای خوب را رقم بزنیم.

وی درباره اینکه فسخ قراردادش را از باشگاه پیکان گرفته است تا بدون مشکل در تمرینات پرسپولیس حاضر شود، گفت: دقیقاً. دو روز پیش کارهای فسخ قراردادم را انجام دادم. دیروز صبح پیش مدیرعامل باشگاه پیکان رفتم، صحبت کردم و فسخ قراردادم را گرفتم و امروز هم در خدمت پرسپولیس هستم.

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرین امروز در بازی درون تیمی حاضر شده بود در این خصوص خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که در جمع این بازیکنان هستم. بازیکنان و کادر قوی هستند و من هم تلاشم را می‌کنم تا برای باشگاه بزرگ پرسپولیس مؤثر باشم.

شیری در پاسخ به این سؤال که آیا قول می‌دهد که سمت راست پرسپولیس را تضمین کند، گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم و هر چه در توان دارم می‌گذارم که شرمنده هواداران نشوم.

وی در واکنش به این مسئله که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس و مارکو، مربی بدنساز این تیم بسیار سختگیر هستند و آیا خود را آماده سختگیری این مربیان کرده است یا نه، اظهار داشت: بله، قبل از اینکه لیگ شروع شود 10 روز در خدمت پرسپولیس بودم و با آقای مارکو هم کار کردم. کار او حرفه‌ای است و برانکو هم نیازی به تعریف من ندارد و با نتایجی که گرفته است همه او را تحسین می‌کنند.

اربعین حسینی| ۱۰ کمیته ستاد اربعین در استان لرستان تشکل شد
مشاهده

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس همچنین به هواداران این تیم گفت: خوشحالم در جمع هواداران پرسپولیس هستم و تلاشم را می‌کنم تا رو سفید باشم.