خوزستان| مردم و نیروهای مسلح بازوان توانمند برای استقلال کشور هستند

به گزارش خبرگزاری بازدید ایده از آبادان، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور امروز در رژه نیروهای مسلح به مناسبت سالروز شکست حصرآبادان با اشاره به اقدامات پیدا و پنهان دشمنان جهت به چالش کشیدن نظام، اظهار داشت: حادثه تروریستی اهواز از جمله این اقدامات برای چالش کشیدن امنیت بود.

وی به بیداری مردم و نقش آنها همراه با نیروهای مسلح به عنوان بازوان توانمند جهت استقلال کشور، ادامه داد: 5 مهرماه سال 60 به عنوان نقطه عطف دفاع مقدس به شمار می‌آید و شکست‌های متوالی دشمن بعثی با عملیات ثامن الائمه آغاز شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اشاره به سکوت جامعه بین‌المللی در برابر جنایت صدام و به رگبار بستن زنان و کودکان، عنوان کرد: در دوران جنگ تحمیلی، مردم آّبادان مظلومانه محاصره و این شهر 330 درجه تحت محاصره بعثی‌ها قرار داشت.

وی ادامه داد: ایستادگی جانانه مردم در برابر دشمن بعثی و تا بن دندان مسلح عاقبتی جز شکست و سرافکندگی را برای دشمنان به همراه نداشت.

سردار سرتیپ شاهوارپور خاطرنشان کرد: عملیات ثامن الائمه 2 هزار و 500 نیروی بعثی به اسارت گرفته شدند و ده‌ها تانک زرهی، تجهیزات نظام به عنوان غنائم جنگی گرفته شد و تعدادی از دشمنان بعثی نیز به درک واصل شدند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اشاره به درس بزرگ رزمندگان در عملیات ثامن الائمه، عنوان کرد: پیروزی در این عملیات موجب موفقیت‌های بیشتر و برنامه‌ریزی برای پیروزی در عملیات‌های سختی همچون طریق المقدس شده بود.

وی بیان کرد: مردمی در تاریخ با زیبایی هرچه تمام و مظلومیت، به تأسی از امام خمینی(ره) به نحو شایسته دشمنان را به خاک کشاندند و اجازه به غارت بردن حتی یک متر از خاک ایران اسلامی را ندادند

فوتبال جهان| ابراز رضایت اِمری از عملکرد شاگردانش مقابل وُرسکلا پولتاوا
مشاهده