مردم ایلام با جان و دل از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند

سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز سرباز که به مناسبت ایام بزرگداشت دفاع مقدس در ایلام برگزار شد اظهار داشت: سربازان در طول دوران دفاع مقدس و در سایر صحنه‌های انقلاب اسلامی توانسته‌اند با ایثار و از خود گذشتگی نام سرباز را مقدس و آن را به عنوان مدافع وطن در جامعه و تاریخ ساری و جاری کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: امروز سربازی برای دفاع از انقلاب اسلامی در میان هجمه‌های اقتصادی و جنگ روانی از اهمیت بیشتری برخوردار است چراکه دشمن در دو جبهه مهم اقتصادی و جنگ روانی آشکار به میدان رزم آمده است و این میدان سربازانی را نیازمند است که علاوه بر روحیه سر دادن برای حفظ کیان وطن مجهز به تجهیزات جنگ الکترونیکی و تفکرات و ایده‌های اقتصادی دشمن را زمین‌گیر کند.

حسینی سخنان حضرت امام(ره) را که فرمود:” حفظ نطام از اوجب واجبات است” را یاد آور شد و افزود: امروز در مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی که جنگ اقتصادی، جنگ نرم و جنگ روانی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده است نیازمند بصیرت و حمایت و عمل به منویات مقام معظم رهبری هستیم تا از این پیچ نیز گذر کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه گفت: در کنار جنگ‌های اقتصادی، نرم و روانی اقدام تروریستی و اقدام به عملیات نظامی نیز پیش بینی شده است که اقدام تروریستی و غیر انسانی گروهک‌های بی هویت در اهواز و به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع و کودک 4 ساله یکی از نمونه‌های آن است.

پایان روز نخست مرحله دوم لیگ دوومیدانی/ قهرمانی استقلال در دوی ۴ در ۴۰۰ متر و رتبه سومی تفتیان
مشاهده

وی در ادامه خاطر نشان کرد: خون به ناحق ریخته کودک 4 ساله، در ترقه بازی کور و بی هدف گروهک‌های بی هویت نشان از آن دارد که دشمن در صدد ضربه به انقلاب اسلامی از طریق ممکن است.

حسینی در خاتمه تصریح کرد: فرزندان ایران اسلامی و سربازان نیروهای مسلح بند پوتین‌های خود را محکم کرده‌اند تا چنان ضربه‌ای به بانیان تروریست و حامیان آنان بزنند که خواب سال‌ها غفلت  را از چشمانشان بزداید.