عضویت رایگان مددجویان گلستانی در کتابخانه‌های عمومی

به گزارش خبرگزاری بازدیدایده از گرگان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، اسکندر اسکندری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با اداره کل کتابخانه‌های استان اظهارداشت: این تفاهم‌نامه باهدف توسعه و ارتقا سطح مطالعه و نیز ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی مددجویان گلستانی امضا شد.

وی افزود: ترویج فرهنگ مطالعه، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فضاهای 2 دستگاه دولتی برای اعتلای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و برگزاری نشست و مسابقات کتاب‌خوانی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

به گفته وی، عضویت رایگان تمامی مددجویان تحت حمایت این نهاد در کتابخانه‌های عمومی در طول سال از دیگر موارد منعقدشده در این تفاهم‌نامه است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اظهارداشت: نوجوانان و جوانان می‌توانند با روی آوردن به مطالعه کتاب و به‌کارگیری آموخته‌های آن در مسیر زندگی، شاهد کاهش فقر و توانمندی فکری و فرهنگی در مسیر زندگی خود باشند.

وی با اشاره به‌ضرورت حمایت از نوقلمان و نویسندگان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: تجهیز کتابخانه‌های این نهاد و ایجاد و راه‌اندازی کتابخانه‌های مشارکتی ازجمله تعهدات اداره کل کتابخانه‌های عمومی در این تفاهم نامه است.

تجلیل از ۴۰ هزار کودک شرکت‌کننده در هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی
مشاهده