بوشهر| اسپانسر تیم پارس جنوبی جم معرفی می‌شود

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فردا از ساعت 18:30 دقیقه میزبان تیم پدیده مشهد در ورزشگاه تختی شهر جم  است.

تیم داوری پارس جنوبی جم و پدیده مشهد، شامل داور  وسط :سید وحید کاظمی، کمکها :حسن ظهیری  و محمد راهی داورچهارم :پیمان فرخی مهر  و ناظر داوری :حیدر شکور  تعیین شده است.

تیم پارسی جنوبی جم در چارچوب رقابتهای لیگ برتر از 7 بازی قبلی خود با 2 برد ،2 مساوی ، 3 باخت 7 گل زده 7 گل خورده تفاضل گل صفر در رده هشتم جدول قرار دارد و پدیده مشهد صدرنشین لیگ برتر با 7 بازی 5 برد یک مساوی یک باخت 9 گل زده 4 خورده تفاضل گل +5 با  16 امتیاز صدر نشین لیگ برتر است .

در یک طرف شاگردان جسور مهدی تارتار تیمی که پدیده فصل قبل لیگ برتر بود مهدی تارتار و شاگردانش به درک متقابلی از هم رسیدهاند وهمواره فوتبالی با برنامه و تاکتیکی به نمایش می‌گذارند و به ندرت از این تیم بازی ضعیف پر نظر داریم و طرف دیگر پدیده مشهد تیم یکدست یحیی گل محمدی قرار دارد پدیده تیمی است تاکتیکی با بازیکنانی سرعتی که تا اینجای فصل نتایجی فوقالعاده کسب کردهاند و یحیی گل محمدی مربی با شخصیت وبا هوش است و تیم‌های او هیچ وقت احساسی بازی نمیکنند وقدرت بازی‌خوانی آن یکی از عوامل موفقیت اوست اما اینها هیچکدام تضمن نمی‌کند در شهر جم کاری راحتی داشته باشد .

البته این روزها برای مهدی تارتار بیشتر از مسائل فنی موضوع روحی روانی بازیکنانش اهمیت بیشتری دارد زیرا با مشکلات مالی مواجه‌اند ، البته  بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی خبر از  جذب اسپانسر باشگاه داد تا نگرانی کاهش پیدا کند،  در این میان وظیفه هواداران سنگین‌تر است ،هواداران می‌توانند به بازیکنان القا کند که برای حل مشکلات مالی تیم از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند چراکه می‌تواند با تشویق‌های بیامان و پرشور خود به کادر فنی این پیام بدهند اگر ارادهایی برای حل ذغدغه مالی تیم ندارد هواداران پشت تیمشان را هرگزخالی نمی‌کنند، هواداران می‌توانند یار دوازدهم تیم‌شان باشند زیرا با قلبشان حامی تیم هستند .

مرکزی|شاعران معاصر راویان راستین و صادق حماسه‌های واقعی قهرمانان جبهه جنگ هستند
مشاهده

هواداران می‌توانند فردا برگ برنده پارس جنوبی جم و دنبال سهم خواهی نیستند چون اعتلای تیم شهرشان مهم هست برای آنها ،کم نیستند هواداران غیر بومی که از شهرهای دور و نزدیک به ورزشگاه می‌آیند ویکدل ویکصدا با جمیها تشویق کنند .

هواداران پارس جنوبی جم را می‌توان یکی از بافرهنگترین هواداران فوتبال ایران ذکر کرد که به معنای واقعی یه تیمش انرژی می‌دهد بدون تنش و حاشیه .

آنها اگر لازم باشد در طول 90 دقیقه ایستاده و با روحیه جهادی و بدون خستگی به تشویق تیمش بپردازد و تیم پارس جنوبی جم فردا هدفی جز برد ندارد،اما همین اندازه کافی هست که هواداران پارس جنوبی جم تا سوت پایان برای هدفش که پیروزی تلاش می‌کند و این تلاش یعنی هواداران پارس جنوبی جم برنده واقعی فردا هستند در صورت هر نتیجهای و فردا پارس جنوبی جم با انگیزه بالا خودش را برای دیدار با پدیده مشهد آماده می‌کند .