ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ساوتهمپتون در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به تحسین مروان فلینی، بازیکن بلژیکی شیاطین سرخ پرداخت.

سرمربی منچستریونایتد گفت: بازی نکردن یک بازیکن در یک بازی، عادی‌ترین تصمیم هر سرمربی در هر باشگاهی است اما در باشگاه ما هر وقت بازیکنی بازی نکند، گفته می‌شود به خاطر رفتار نادرست یا مشکلات انضباطی او این اتفاق رخ داده است! البته الان چنین موضوعی مطرح نیست. سانچس مصدومیت شدیدی دارد. نمی‌خواهم با گفتن این که او تا چه زمانی غایب است، دست به ریسک بزنم اما بر اساس تجاربم می‌گویم دیگر امسال بازی نخواهد کرد.

آقای خاص در ادامه درباره فلینی افزود: فلینی حالا همه احترامی را که لایقش است، دریافت می‌کند. همه می‌دانند مروان، مارادونا نیست اما همه هم می‌دانند او کیست و چه کاری از دستش برمی‌آید. فلینی به خصوص در فصل جاری و همین طور فصل گذشته بارها کارهایی کرد که از دست مهاجمان بر نمی‌آمد؛ یعنی گلزنی در لحظات مهم. به خوبی مروان را می‌شناسم و می‌دانم توان بازی در چه پست‌هایی را دارد و چه کارهایی می‌تواند انجام بدهد. این فصل در بازی با برنلی او را به عنوان سومین مدافع میانی و همچنین در حال بازی به عنوان مهاجم و یا یک شماره 8 که پست مطلوبش است، دیدید. بازیکن بلژیکی در هر 2 محوطه جریمه بازیکن خیلی مهم است. حالا مردم مروان را می‌شناسند و او هم این حس خوب را لمس می‌کند.

تقدیر رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان از کمانداران اعزامی به المپیک جوانان
مشاهده