دراگان تراویتسا، سرمربی پیشین تیم شهرداری ارومیه که 2 فصل پیش هدایت این تیم را در لیگ برتر ایران بر عهده داشت پس از اینکه دستمزد خود و فرزندش دراگان (پاسور پیشین تیم ملی ایتالیا و شهرداری ارومیه) را در پایان نیم فصل دریافت نکرد، به بهانه تعطیلات سال نو میلادی، ارومیه را ترک کرد و دیگر به ایران برنگشت.

تراویتسا که سابقه هدایت تیم ملی صربستان و مونته نگرو سابق را نیز در کارنامه دارد، پس از نا امیدی کامل از دریافت دستمزدش به فدراسیون جهانی هم شکایت کرد و فدراسیون جهانی، حکم بر پرداخت حقوق او توسط تیم شهرداری داد که البته تا کنون هیچ پولی به حساب این مربی واریز نشده است.

تراویتسا  گفت: ما هنوز هیچ مبلغی از شهرداری ارومیه دریافت نکرده‌ایم و چاره‌ای جز ادامه پیگیری از طریق فدراسیون جهانی والیبال نداریم. امیدوارم فدراسیون والیبال ایران بتواند این باشگاه را مجاب کند تا حقوق ما پرداخت شود. قرارداد ما 2 امضای معتبر توسط رئیس باشگاه و شهردار ارومیه داشت.

او ادامه داد: ما مکاتبات زیادی با باشگاه، فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی انجام دادیم. رأی فدراسیون جهانی این بود که دستمزد ما تا زمانی که در ایران بودیم، پرداخت شود. همین مبلغ هم برای ما خوب است.

تراویتسا در پایان گفت: من همچنان نتایج شهرداری ارومیه را تعقیب می‌کنم. می‌دانم که آنها قصد داشتند تیمی قدرتمند راهی لیگ کنند ولی حالا بدون پیروزی در قعر جدول لیگ هستند.

دانشگاه هنرهای ایرانی اسلامی فرشچیان تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود
مشاهده