وریا غفوری پس از برتری 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: فکر می‌کنم این مسابقه، بهترین بازی این فصل استقلال، هم از لحاظ دوندگی و هم نظم تیمی بود. تیم‌مان خیلی خوب شده است و باید این روند را در هفته‌های باقیمانده لیگ ادامه دهیم.

وی درباره درگیری لفظی خود با کرار جاسم گفت: ما با هم بگومگو نداشتیم. در یک صحنه انتظار داشتم که بازی جوانمردانه انجام دهد که این کار را نکرد.

مدافع – هافبک تیم فوتبال استقلال درمورد تغییر پُست خودش در آستانه جام ملت‌های آسیا و اینکه ممکن است به همین خاطر، شانس حضور در این مسابقات با پیراهن تیم ملی ایران را از دست بدهد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه بگویم. امیدوارم بتوانم نظر اعضای کادر فنی تیم ملی را جلب کنم، چون تلاش خود را می‌کنم و می‌توانم به تیم ملی کمک کنم.

غفوری در پاسخ به این پرسش که دوست دارد در چه پستی بازی کند، تصریح کرد: دفاع راست پست اصلی من است و در این پست راحت‌تر هستم، اما نظر سرمربی تیم مهم است. به خدا توکل می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا هنوز نتوانسته همانند فصل گذشته بدرخشد، گفت: اصلاً این موضوع را قبول ندارم و از سال گذشته هم آماده‌تر هستم. شما باید پاس‌هایی را که سال گذشته به من داده می‌شد، می‌دیدید. فصل قبل شرایط بهتری داشتم و بیشتر با یک ضربه گل می‌زدم یا اینکه پاس گل می‌دادم، اما امسال من باید پاس گل بدهم و جایگاهم در تیم فرق کرده است.

کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان | قیاسی و شعبانی راهی دیدار رده‌بندی شدند
مشاهده

مدافع – هافبک تیم استقلال در این باره که آیا خط هافبک استقلال در این فصل ضعیف‌تر شده است یا خیر، اظهار داشت: نمی‌گویم ضعیف‌تر شده، اما امسال هنوز هماهنگی فصل گذشته و توانایی در حفظ توپ در سال قبل را نداریم.