اگرچه ناپولی به لطف پیروزی خانگی 3 بر یک شب گذشته‌اش (چهارشنبه) مقابل ستاره سرخ بلگراد، صدر جدول گروه سوم را حفظ کرد، اما سرمربی این تیم هنوز نگران نرسیدن تیمش به مرحله یک هشتم نهایی است. ناپولی 9 امتیازی با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به پاری‌سن‌ژرمن در صدر جدول قرار دارد و این در حالی است که در هفته پایانی رقابت‌ها باید به خانه لیورپول رده سومی (با شش امتیاز) برود. تساوی در آن بازی و حتی شکست هم ناپولی را به مرحله بعد می‌رساند شکستی با کمتر از دو گل اختلاف. با این حال کارلتو به شاگردانش در خصوص عدم راهیابی به مرحله بعد هشدار داد.

وی گفت: پیش از آغاز رقابت‌ها هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که ما در این مرحله از رقابت‌ها صدرنشین گروه‌مان باشیم، آن هم بدون یک شکست. پس همین موضوع نشان می‌دهد که ما باید نگران باشیم، اما نه فقط ما بلکه لیورپول و پاری‌سن‌ژرمن هم باید نگران باشند، چون برای PSG‌ هم بازی در بلگراد به هیچ عنوان کار آسانی نیست (ستاره سرخ با چهار امتیاز قعرنشین است، اما هنوز برای رسیدن به لیگ اروپا شانس دارد).

آنچلوتی ادامه داد: ما نمی‌توانیم صبر کنیم که اتفاقات ما را به دور بعد برسانند و مهم نیست که با چه تیمی روبه‌رو هستیم. باید تا جایی که می‌شود تلاش کنیم، وگرنه مطمئناً بازی را شُل خواهیم گرفت و این همان اتفاقی بود که باعث شد در نیمه دوم گل بخوریم. فوتبال عجیب است. مردم ما را دیوانه کردند از بس گفتند که ما هرگز از روی کرنرها گل نزده‌ایم، اما ما اولین گل‌مان را از روی یک ضربه کرنر زدیم. آمار‌ها برای این ساخته شده‌اند که خلاف‌شان ثابت شود.

اوسیانو دآ کروز: در فوتبال همه کارشناس هستند اما کی‌روش تصمیم می‌گیرد/ چرا رضاییان به تمرین تیم ملی نیاید؟!
مشاهده

سرمربی ایتالیایی ناپولی درباره بازی بعدی تیمش مقابل لیورپول هم گفت: در آنجا ما هواداران‌مان را نخواهیم داشت، اما ما همین حالا هم ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم آنها را شکست دهیم. با این حال نباید از الان حساب و کتاب کنیم و به اما و اگر‌ها دل ببندیم. باید به قصد بردن بازی به میدان برویم.