به نقل از روزنامه الوطن قطر، هواداران تیم الغرافه پس از شکست برابر السیلیه در هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر شروع به حمله علیه مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی در شبکه‌های اجتماعی کردند. در پیام مشترک بسیاری از هواداران الغرافه آمده است: مهاجم ایرانی ارزش ادامه بازی در تیم الغرافه و بازی در لیگ ستارگان قطر را ندارد!

روزنامه الوطن در ادامه این مطلب می‌نویسد: باشگاه الغرافه مهدی طارمی را برای یک‌ فصل‌ونیم در اختیار گرفت و این بدان معناست که او در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی می‌تواند جدا شود. مهاجم ایرانی الغرافه تا کنون فقط 5 گل به ثمر رسانده که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بوده است. به همین خاطر هواداران الغرافه خواهان فسخ قرارداد مهدی طارمی شدند. این بازیکن که زمانی یکی از بهترین مهاجمان آسیایی محسوب می‌شود و انتقالش با استقبال مواجه شد، الان علامت سوال بزرگی را بر جای گذاشته است.

همچنین یکی از هواداران الغرافه، سطام الشمری یکی از مدیران باشگاه الغرافه را خطاب قرار داد و اعلام کرد: اگر واقعا برای هواداران الغرافه احترام قائل هستید مهدی طارمی را کنار بگذارید و یک مهاجم حرفه‌ای با یک مدافع جذب شوند، البته اگر هم نمی‌توانید با یک بازیکن قطری قراردادی ببندید تا به این شرایط پایان دهد.

وی همچنین با انتقاد از دروازه‌بان الغرافه اعلام کرد این اتفاق‌ها تلاش‌های تیمی را از بین می‌برد.

نقدی بر آخرین کتاب عماد افروغ
مشاهده