اینستاگرام قصد دارد با حذف لایک‌ها، فالوها و کامنت‌های تقلبی، مبارزه خود با این روند رو به افزایش را تشدید کند. هرکدام از لایک‌ها و فالوهای مربوط به اکانت‌هایی که برای این کار از سرویس‌های جداگانه‌ای استفاده می‌کنند، توسط ابزار جدید اینستاگرام به‌صورت خودکار حذف خواهد شد. این خبری است که کمپانی اینستاگرام ساعاتی قبل اعلام کرد.
اینستاگرام‌ می‌گوید این ابزار با بهره‌گیری از یادگیری ماشینی می‌تواند استفاده اکانت‌ها از سرویس‌های جداگانه در رابطه با لایک‌ها، فالوها و کامنت‌های تقلبی را تشخیص بدهد و سپس آن‌ها را حذف می‌کند. اکانت‌هایی که از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند، پیامی مبنی بر حذف موارد مذکور از جانب اینستاگرام دریافت می‌کنند. همچنین به کاربران مذکور توصیه می‌شود تا رمز عبور اکانت خود را تغییر دهند تا مورد سوءاستفاده‌ی سرویس‌های مورد نظر قرار نگیرند.
اینستاگرام‌ حالا به پلتفرمی برای اینفلوئنسرها بدل شده که در ازای دریافت مبالغ هنگفت، به تبلیغ محصولات مختلفی می‌پردازند.
اینستاگرام‌ حالا به پلتفرمی برای اینفلوئنسرها بدل شده که در ازای دریافت مبالغ هنگفت، به تبلیغ محصولات مختلفی می‌پردازند و به همین خاطر بسیاری از کاربران برای افزایش محبوبیت پست‌های خود به بهره‌گیری از این سرویس‌ها روی آورده‌اند. همانطور که توییتر مبارزه با کاربران تقلبی را آغاز کرده، اینستاگرام هم اگر می‌خواهد اعتماد تبلیغ‌دهنده‌ها را از دست ندهد، باید مبارزه جدی خود با چنین مواردی را ادامه دهد.
اگرچه اینستاگرام‌ از مدت‌ها پیش حذف اکانت‌های تقلبی را آغاز کرده، اما در مورد لایک‌های تقلبی تاکنون اقدامی نکرده است. طبق بیانیه مطبوعاتی این شرکت، طی هفته‌های آینده می‌توانیم نتایج اولیه این رویکرد جدید را مشاهده کنیم.
سامسونگ گلکسی C5: انتشار اطلاعات جدید به همراه تصاویر قاب‌های محافظ
مشاهده