محمدحسین مرادمند در مورد وضعیت پدیده برای بازی با سایپا گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد. با توجه به لغو بازی با استقلال و وقفه‌ای که ایجاد شد، یک بازی دوستانه هم انجام دادیم تا از شرایط مسابقه دور نباشیم. بازی با سایپا هم برای ما اهمیت زیادی دارد و باید برنده شویم تا همچنان صدرنشین باشیم. وقتی به جدول نگاه می‌کنیم دوست داریم همیشه صدرنشین باشیم و امیدوارم که این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان با اشاره به رویایی تیمش با سایپا تأکید کرد: آنها بازیکنان خوبی دارند و یک مربی بزرگ هم روی نیمکت سایپا حاضر است. شخصیت تیمی سایپا به آنها کمک کرده که عملکرد خوبی داشته باشند، ولی ما در این بازی محکوم به برد هستیم، چون از امتیاز میزبانی بهره می‌بریم و باید در زمین خودمان سه امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص وضعیت مبهم باشگاه پدیده و اینکه مشخص نیست این باشگاه در نهایت توسط کدام نهاد، شخص یا سازمان خریداری خواهد شد، تصریح کرد: هنوز چیزی مشخص نیست ما هم اطلاعاتی در این زمینه نداریم. وضعیت مبهم باشگاه نباید در ذهن بازیکنان ما تأثیر منفی ایجاد کند و بهتر است که تمرکزمان را درگیر این مسائل نکنیم. فقط امیدوارم که این روند را ادامه دهیم و مسائل جانبی هم به پدیده ضربه نزند.

حیدری: بهتر بود خادم در کشتی می‌ماند و از مشاوره‌ها استفاده می‌کرد
مشاهده