به نقل از نشریه اکیپ فرانسه، جان لوئیجی بوفون، سنگربان تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، در بازی‌های هفته آینده این تیم در لوشامپیونه و لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی PSG قرار خواهد گرفت.

بوفون در این فصل با توجه به سیستم چرخشی توخل برای استفاده از دروازه‌بان‌های تیمش، گاهی در ترکیب اصلی قرار گرفته اما در اکثر اوقات نیمکت‌نشین آلفونسه آرئولا بوده است. او به خاطر محرومیت سه جلسه‌ای فصل گذشته‌اش (به خاطر پرخاش به داور بازی برگشت یوونتوس و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) سه بازی اروپایی نخست PSG‌ در این فصل را از دست داد اما در بازی اخیر تیمش مقابل ناپولی در ایتالیا در ترکیب اصلی قرار گرفت و عملکردش آنقدر خوب بوده که توخل تصمیم گرفته باز هم از این بازیکن 40 ساله استفاده کند.

پاریسی‌ها فردا شب (شنبه) در لوشامپیونه مقابل تولوز به میدان و 4 روز بعد از آن هم در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف لیورپول می‌روند.

قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه در حال حاضر در جدول گروه سوم لیگ قهرمانان اروپا با یک امتیاز کمتر از لیورپول ناپولی در رده سوم است و برای امیدوار ماندن به صعود نباید در این بازی شکست بخورد هرچند تساوی در این بازی هم کارش را بسیار سخت خواهد کرد.

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به جشنواره فیلم کوتاه تهران
مشاهده