نادر دست‌نشان درباره تساوی یک – یک تیم مس کرمان مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: ملوان تیم پرمهره‌ای است. اسکلت این تیم متشکل شده است از همان تیم سال گذشته. بیشتر بازیکنان ملوان شاگرد من بوده‌اند. این تیم بازی خوبی را هم به نمایش گذاشت و ثابت کرد با آمدن احمدزاده کیفیتش تغییر کرده است.

«کیفیت زمین چمن ورزشگاه بندرانزلی بسیار بد بود و این زمین اصلاً چمن نداشت و بیشتر گِل بود.»، وی با بیان این جمله افزود: ملوان به چند دلیل انگیزه زیادی برای دیدار با ما داشت،‌ اول آمدن احمدزاده و بعد هم اینکه این تیم در انتهای جدول حضور دارد و بازیکنانش از همه وجود تلاش می‌کردند تا امتیازات کامل را به دست بیاورند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در مورد فحاشی تعدادی از تماشاگران تیم ملوان بیان کرد: تا زمانی که ما گل نزده بودیم، همه چیز خوب بود، اما از وقتی که شروین بزرگ را به زمین آوردیم، متأسفانه به خاطر حساسیت‌های بی‌موردی که بین شهر رشت و انزلی وجود دارد و با توجه به اینکه این بازیکن بچه رشت است، توهین‌ها به او شروع شد. به‌هرحال شروین بزرگ به دلیل همین فحاشی‌ها تلاش بیشتری کرد و یک گل بسیار زیبا هم زد. همین مسئله نیز باعث شد تا در دقایق پایانی لطف تماشاگران شامل حال من هم شود و تعدادی از آنها علیه من هم شعار دادند.در هر صورت تماشاگر است و نمی‌شود کاری کرد، چون گل خورده بودند تعداد انگشت‌شماری شروع به فحاشی کردند. متأسفانه این موضوع از زیبایی‌های بازی کم کرد.

صالح اباذری: با تمام وجود به کادرفنی تیم ملی کاراته اعتماد دارم/ امیدوارم در سومین قهرمانی کومیته تیمی سهیم باشم
مشاهده

دست‌نشان در مورد پنالتی اعلام شده برای تیم ملوان در دقایق پایانی بازی هم اظهار داشت: این صحنه که اصلاً پنالتی نبود. بازیکن ملوان خودش را روی مدافع ما خراب کرد. من هم با توجه به اینکه روی سکوها بودم زاویه مناسبی داشتم و نه تنها من، بلکه تمام کسانی که این صحنه را دیدند همه متوجه شدند که اصلاً پنالتی نبود. آقای جنگی، داور این دیدار هم خیلی تحت فشار بود. او یکی از داوران جوان و آینده‌دار فوتبال ماست، اما به نظرم در نیمه دوم امنیت  کافی برای او وجود نداشت و تحت همین فشارها آن اشتباه را انجام داد. بازیکنان ملوان بازی خوبی انجام دادند، اما بیش از حد خود را روی زمین می‌انداختند تا خطا بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملوان در طول بازی کلاً دو بار به محوطه جریمه ما آمد که یک بار پنالتی گرفت. در هر صورت اشتباهات داوری هم بخشی از بازی است و نمی‌شود کاری کرد، اما با توجه به اینکه هفته گذشته هم روی اشتباهات داوری شکست خوردیم، خواهش ما این است که کمیته داوران و دپارتمان داوری کمی دقت کنند. ما هم در این فوتبال حقی داریم و قرار نیست چون وضع تیم‌مان در جدول خوب است، به تیمی که وضعیتش خوب نیست کمک شود.