اینستاگرام، شبکه مخصوص اشتراک گذاری تصاویر اکنون یکی از جریان‌های اصلی در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود. قدرت این شبکه اجتماعی را در ادامه بیشتر خواهیم شناخت. فیس‌بوک که چند سالی است شبکه اجتماعی instagram را به تصاحب خود درآورده، حالا خود به بلوغ رسیده است و سعی می‌کند امکانات بیشتری، هم برای کاربران و هم برای افراد تبلیغ کننده در اینستاگرام فراهم کند. در ادامه همراه بازدید ایده اینفوگرافیک: چرا برندها باید به اینستاگرام بیشتر از فیسبوک توجه کنند.

اینفوگرافیک : چرا برندها باید به اینستاگرام بیشتر از فیسبوک توجه کنند

اینفوگرافیک : چرا برندها باید به اینستاگرام بیشتر از فیسبوک توجه کنند

لزوم داشتن صفحه اینستاگرام برای کسب و کار اینترنتی ما چیست ؟

اگر هنوز برای کسب و کار اینترنتی خودتون صفحه اختصاصی در اینستاگرم نساختین پیشنهاد می‌کنم هر چه سریعتر این کار رو انجام بدین. الان خیلی از افرادی که بازاریابی اینترنتی برای محصولات و خدمات خودشون انجام میدن حتی یک سایت هم ندارن و فقط با استفاده از اینستاگرام محصولات و خدمات خودشون رو معرفی می‌کنن و به فروش می‌رسونن و درآمد خیلی خوبی هم از این روش کسب می‌کنن اما بهترین کار اینه که ابتدا یک سایت مطابق با اصول بازاریابی اینترنتی راه‌ اندازی کنین و یک کسب و کار اینترنتی اصولی ایجاد کنین و بعد افراد و علاقه‌مندان رو از instagram و دیگر شبکه‌های اجتماعی هدایت کنین به سایت خودتون.

پیشنهاد می‌کنم صفحه instagram ما رو ببینین و به جمع اعضای اینستاگرام بازدید ایده بپیوندین، در صفحه اینستاگرام سایت بازدید ایده نکات و مطالب آموزشی و انگیزشی اختصاصی متفاوت از سایت بازدید ایده و کانال تلگرام بازدید ایده منتشر می‌شه و در اختیار فالوور‌ها (دنبال کننده‌ها) کدهای تخفیف اختصاصی قرار داده می‌شه، برای اینکه بازدید ایده رو در instagram دنبال کنین عبارت bazdidideh@ رو در اینستاگرام جستجو کنید.

چهار مرحله برای حل مشکلات کسب و کار
مشاهده

نکته طلایی درآمد غیر مستقیم را ترجیج دهید

سعی کنید بازخورد گرفته شده از اینستاگرام را به سمت یک برند، وب‌سایت و یا فروشگاه سوق دهید و از آنجا کسب‌درآمد کنید. به این صورت مشتری برند، همیشه مشتری باقی خواهد ماند. اکثر کاربرانی که امروز مشتاقانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند دو سال پیش فقط در فیسبوک بودند، همینطور که اکثر کاربران تلگرام در ایران، سال گذشته در وایبر و واتساپ بودند و معلوم نیست سال بعد کجا باشند! به همین دلیل برندسازی از فروش مستقیم ارزشمندتر است.