محمد قاضی: ورزشگاه را به هواداران تراکتورسازی داده بودند، داوری هم به ضرر ما بود

محمد قاضی در مورد بازی تیمش برابر تراکتورسازی که با شکست 2 بر یک شاگردان مجید جلالی خاتمه یافت، گفت: ما در دقایق ابتدایی غافلگیر شدیم و متأسفانه دو گل بد خوردیم. جبران این نتیجه در ادامه واقعاً سخت بود، اما در طول بازی تلاش کردیم و هیچ وقت کم نگذاشتیم. متأسفانه با اینکه یک گل را جبران کردیم، اما در نهایت شکست خوردیم و چند فرصت دیگر را هم از دست دادیم. ما می‌توانستیم در این بازی امتیاز بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه تیمش در این مسابقه از داوری ضرر کرده است، اظهار داشت: ما در چند بازی از اشتباهات داوری ضربه خوردیم. در همین مسابقه هم داور اکثر صحنه‌های 50 – 50 را به سود تراکتورسازی سوت زد و این سوت‌ها واقعاً در روند بازی ما تأثیر منفی گذاشت. در برخی صحنه‌ها بازیکنان حریف دفاع می‌کردند یا توپ به دست آنها می‌خورد، اما داور سوت نمی‌زد.

وی با اشاره به حضور پرتعداد هواداران تراکتورسازی در این مسابقه خاطرنشان کرد: این موضوع هم واقعاً عجیب بود. ما در بازی روز جمعه میزبان بودیم، اما ورزشگاه را در اختیار هواداران تراکتورسازی قرار داده بودند. با اینکه در بازی با تراکتورسازی میزبان بودیم، اما به هیچ عنوان چنین احساسی نداشتیم که در خانه بازی می‌کنیم.

قاضی با ابراز خرسندی از گلزنی در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: من دوست داشتم تیمم نتیجه بگیرد. متأسفانه با اینکه گل زدم، اما نتوانستیم باخت را جبران کنیم و این واقعاً ناراحت‌کننده بود.

خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| دیدار مجلسی‌ها با شبکه‌های برون‌مرزی صداوسیما/انتصاب مدیران جدید در سه شبکه تلویزیونی
مشاهده