گادوین منشا: بعد از موقعیت‌هایی که از دست دادیم عصبی شدیم/ همه می‌دانند جو آزادی با همه جا فرق دارد

گادوین منشا بعد از شکست 2 بر صفر پسپولیس در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی سختی بود و ما در پنج شش دقیقه اول فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم، اما از آنها استفاده نکردیم. در ادامه فکر می‌کنم کمی عصبی به بازی ادامه دادیم و در کل نیمه اول خوب بازی کردیم، اما در نیمه دوم روی اشتباه گل خوردیم. گل دوم را هم خیلی مفت دریافت کردیم و در بازی فینال نباید این‌چنین راحت گل خورد.

وی در مورد قضاوت داور چینی این بازی که صدای اکثر پرسپولیسی‌ها را درآورد، یادآور شد: نمی‌خواهم در مورد داوری حرف بزنم. به‌هرحال فوتبال است و چنینی اشتباهاتی رخ می‌دهد. هنوز یک نیمه از این مسابقه باقی مانده است و ما در خانه خودمان و ورزشگاه آزادی تنها نخواهیم بود. در این بازی سخت تلاش خواهیم کرد تا نتیجه خوبی را در حضور تماشاگران‌مان کسب کنیم.

منشا در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است تیمش در بازی برگشت کامبک داشته باشد، عنوان کرد: البته که به فکر کامبک هستیم. همان‌طور که می‌دانید ورزشگاه آزادی در بازی برگشت پر از تماشاگر خواهد بود و ما می‌توانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان راجع به جو ورزشگاه کاشیما ساکر نیز گفت: جو خوبی در اینجا به سود کاشیما حاکم بود، اما همه می‌دانند جو ورزشگاه آزادی با همه جا فرق دارد.

نشست کتاب‌خوان ویژه هفته دفاع مقدس در سنندج برگزار شد
مشاهده