فوتبال جهان|پیشنهاد یک تیم روسی به خولن لوپتگی

به نقل از سایت اسپورت روسیه، خولن لوپتگی که چند روز قبل از سمت سرمربیگری تیم رئال مادرید اخراج شده بود از باشگاه اسپارتاک مسکو پیشنهادی دریافت کرد اما به نظر می‌رسد آن را نپذیرفته است.

باشگاه اسپارتاک مسکو تمایل زیادی دارد تا سرمربی پیشین تیم رئال مادرید اسپانیا را به خدمت بگیرد. خولن لوپتگی پیش از این اعلام کرد نمی‌خواهد برای مدت زیادی بیکار بماند و حتی پیشنهادهای خارجی را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد.

همین اظهارنظر سبب شد تا باشگاه اسپارتاک مسکو برای عقد قرارداد با خولن لوپتگی وارد میدان شود. این باشگاه روسی هفته گذشته به همکاری خود با ماسیمو کاررا، سرمربی ایتالیایی پایان داد و رائول ریانچوی اسپانیایی به صورت موقت جایگزین او شد.

تیم اسپارتاک با هدایت این سرمربی اسپانیایی در بازی اخیر لیگ اروپا برابر تیم گلاسکو رنجرز اسکاتلند به تساوی بدون گل رسید. در بازی هفته لیگ دوازدهم لیگ برتر روسیه نیز در مصاف با روبین‌کازان به تساوی یک – یک بسنده کرد.

براساس این گزارش باشگاه اسپارتاک مسکو در صورت عدم دریافت پاسخ مثبت از سوی خولن لوپتگی مذاکره با والری کارپین (روستوف) و اولک کولونوف (آرسنال تولا) را آغاز خواهد کرد.

افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان شد
مشاهده