مدیرعامل گروه سایپا با اعلام اینکه خدمت‌رسانی در صنعت خودرو با محدودیت‌هایی روبه‌رو است، گفت: قیمت تمام‌شده خدمات، کیفیت خدمات و طراحی ابزارها و خدمات جدید از مواردی است که باید به‌صورت جدی دنبال شود.

محمدرضا سروش مدیرعامل سایپا در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سایپایدک، اظهارداشت: حوزه خدمات عرصه تخصصی و مهمی است که گروه سایپا به‌واسطه مسئولیتی که در قبال محصولات تولیدی خود دارد، باید بتواند خدمات شایسته‌ای به جامعه ارائه کند و بر این اساس باید به‌روی مطالعه، آموزش و تجربه‌اندوزی در خصوص فرهنگ خدمت‌رسانی تمرکز بیشتری صورت گیرد تا این فرهنگ ارتقاء یابد.

وی گفت: خدمت‌رسانی در صنعت خودرو با محدودیت‌هایی روبه‌رو است و انتظار می‌رود بحث آموزش در خدمات پس از فروش جدی گرفته شود و علاوه بر آموزش‌های فنی به مباحث رفتاری در برخورد با مشتریان بیشتر توجه شود.

مدیرعامل گروه سایپا افزود: محوری‌ترین اصل شرکت‌های خدمت‌رسان، عملکردهای رفتاری است و قبل از ارائه خدمات، نوع تعامل و برخورد و مواجهه با مشتریان ذهنیتی را در آنان ایجاد می‌کند که می‌تواند اثرات زیادی به‌دنبال داشته باشد، بنابراین فرهنگ خدمت‌رسانی باید به‌نحو شایسته‌ای تقویت شود.

سروش با اشاره به اینکه قیمت تمام‌شده خدمات، کیفیت خدمات و طراحی ابزارها و خدمات جدید از مواردی است که باید به‌صورت جدی دنبال شود، تصریح کرد: بازار خودرو تشنه خدمت باکیفیت است و اگر خدمات مناسبی ارائه شود مشتریان در پرداخت هزینه‌ها راغب‌تر هستند، بنابراین کیفیت خدمات ارائه‌شده بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: ظرفیت‌های ارزشمند شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا به‌عنوان سرمایه بی‌نظیر شرکت سایپایدک، وجود بیش از 600 نمایندگی و 450 عاملیت مجاز است که باید بتوانیم در سراسر کشور از این شبکه گسترده، بهره اقتصادی مناسب توأم با رضایتمندی مشتریان کسب کنیم.

نقش علما و هنرمندان در تصویرسازی مفاهیم دینی انکارناپذیر است
مشاهده