نشریه آس اسپانیا مدعی شده است که آنتونیو کونته با وجود عدم توافق با باشگاه رئال مادرید در دور اول مذاکراتش، همچنان جزو گزینه‌های هدایت این تیم است.

کونته در دور نخست مذاکراتش با تیم فوتبال رئال مادرید، چند شرط داشت که شامل قراردادی طولانی مدت، تضمین کاری و خرید دو بازیکن جدید یکی برای مرکز خط دفاعی و دیگری برای نوک خط حمله بود اما باشگاه شروط او را قبول نکرد.

به این ترتیب مذاکرات طرفین به بن‌بست خورد و باشگاه رئال مادرید مسئولیت هدایت تیم را به سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم دوم باشگاه (رئال مادرید کاستیا) سپرد. سولاری اما قرار است به صورت موقت سرمربی کهکشانی‌ها باشد و این باشگاه همچنان مشغول ارزیابی سایر گزینه‌هایش است که کونته همچنان در میان آنها قرار دارد.

در واقع طبق گزارش آس با توجه به کمبود گزینه‌های موجود برای هدایت رئال مادرید، این باشگاه فعلاً گزینه بهتری از کونته برای جانشینی خولن لوپتگی ندارد.

شرایط کونته هم برای هدایت رئال مادرید ایده‌‌‌آل است. او بعد از اخراج شدن از سرمربیگری چلسی در پایان فصل گذشته، بیکار بوده و در مذاکرات اخیرش با این باشگاه توانسته برای فسخ دو جانبه قرارداد فی‌مابین توافق کند. کونته پذیرفته قید دریافت 10 میلیون یورو حقوق خود تا پایان قراردادش در چلسی را بزند و در عوض چلسی هم او را آزاد بگذارد تا هدایت رئال مادرید را برعهده بگیرد.

کونته اما از باشگاه رئال مادرید درخواست حقوق 10 میلیون یورو در هر فصل را داشته در حالی که این باشگاه گفته حاضر به پرداخت بیش از 8 میلیون یورو نیست. اختلاف دیگری که باعث به نتیجه نرسیدن مذاکره او با رئال شد، تفاوت در زمان قرار داد است. باشگاه رئال مادرید فقط تا پایان فصل آینده می‌خواهد با این مرد ایتالیایی قرارداد ببندد اما او خواهان قراردادی طولانی‌تر شده است (حداقل دو سال و نیمی).

عنوان سومی تیم شطرنج ایران در مسابقات غرب آسیا
مشاهده

با این حال به نظر می‌رسد که یک عامل بزرگ دیگر هم در ناهموار شدن مسیر رسیدن کونته به نیمکت رئال مادرید وجود دارد و آن مخالفت برخی از بازیکنان ارشد تیم از جمله کاپیتان سرخیو راموس است.