بهتاش فریبا درباره حضورش در تمرین روز گذشته استقلال و دیدگاهش در مورد شرایط این تیم گفت: وقتی به محل تمرین رسیدم، بازیکنان مشغول فوتبال درون تیمی بودند. آنها سرحال به نظر می‌رسیدند و خوب تمرین می‌کردند. به اعتقاد من بازیکنان به خوبی آماده بازی برابر سایپا در جام حذفی هستند.

وی افزود: استقلال از نظر من در دو سه بازی اخیر خوب بوده است. سپاهان در بین تیم‌های لیگ برتری بیشترین گل زده را داشته است، مقابل استقلال یک موقعیت 30 درصدی به دست آورد و همان توپ هم گل شد. استقلال در دیدار برابر سپاهان کم شانس بود و توپش به تیر خورد. این بازی باید مساوی یا با پیروزی استقلال به پایان می‌رسید. خوشبختانه تیم روند رو به رشدی دارد و روی کاغذ به غیر از دیدار برابر پدیده، بازی‌های ساده‌تری در پیش دارد. وقتی تیم رو به رشد باشد، امیدواریم که بازی‌های ساده را ببرد. به نظرم، استقلال به جدول بازمی‌گردد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد اینکه چه صحبتی با وینفرد شفر انجام داد، گفت: قرارمان این بود که از هر فرصتی استفاده کرده و یک نفر از اعضای کمیته به تمرینات بروند. در مورد بازی با سپاهان و شرایط روحی و روانی تیم صحبت کردیم.

فریبا در واکنش به اینکه برخی‌ها انتقاد می‌کنند که صحبت‌های مطرح شده در جلسه کمیته فنی نباید به رسانه‌ها منتقل شود، گفت: چیز خاصی نگفتیم که رسانه‌ای شود. تنها یک جلسه با وینفرد شفر برگزار کرده و خودمان پنج جلسه برگزار کردیم. خیلی چیزها در کمیته فنی گفته می‌شود و قرار نیست رسانه‌ای شوند.

سازمان بازرسی پاکستان تلاش برای ضبط اموال وزیر سابق خزانه‌داری آغاز کرد
مشاهده