به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، متخصصان فنی باشگاه منچستر یونایتد در باشگاه‌های شرقی اروپا شب گذشته (دوشنبه) بازی هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه میان تیم‌های روبین‌کازان و اسپارتاک مسکو را از نزدیک در کازان آره‌نا تماشا کردند.

بر اساس این گزارش،کرستو کیلیباردا، نماینده باشگاه منچستر یونایتد در کازان آره‌نا بازی الکساندر ماکسیمنکو، دروازه‌بان 20 ساله تیم اسپارتاک مسکو را زیر نظر گرفته بود. بازی شب گذشته تیم‌های روبین‌کازان و اسپارتاک مسکو با تساوی یک – یک پایان یافت و دروازه الکساندر ماکسیمنکو در ثانیه‌های پایانی باز شد.

به نظر می‌رسد باشگاه منچستر یونایتد با مشکلاتی برای تمدید قرارداد داوید دخه‌آ، دروازه‌بان کنونی خود مواجه شده است. قراردادی که تابستان 2019 میلادی خاتمه خواهد یافت.

الکساندر ماکسیمنکو در فصل 2018 – 2017 فقط در یک بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روسیه درون دروازه تیم اسپارتاک مسکو قرار گرفت. این دروازه‌بان 20 ساله در فصل جاری فوتبال باشگاهی روسی به ترکیب اصلی تیم اسپارتاک راه یافته است. ماکسیمنکو در 12 بازی فصل جاری لیگ برتر روسیه 11 گل دریافت کرده است.

نمانیا ویدیچ، مدافع صربستانی نخستین بازیکن باشگاه اسپارتاک مسکو بود که در سال 2006 میلادی به تیم منچستر یونایتد پیوست. وی هشت فصل در این تیم انگلیسی بازی کرد و حتی به بازوبند کاپیتانی رسید.

افزایش ۱۳۰ درصدی قیمت مسکن در ۶۲ ماه حضور آخوندی در وزارت راه
مشاهده